Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonnebank

9-9-2005 10:00:16
Weet er iemand wanneer ik onder de zonnebank moet gaan om een bruin kleurtje te hebben op onze grote dag 31 maart 2006. En ook hoelang en hoeveel keer je onder de zonnebank mag in een week.
Alvast bedankt

Davine

davine
31-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 337

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik9-9-2005 10:08:18

Hallo Davine,

Ik ben gehuwd op 2 juli en ben beginnen te zonnenbanken begin maart. (1 tot 2 maal de week).
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet snel bruin word en dat ik de lichtste zonnebank moest nemen om te vermijden dat ik zou verbranden.
Ik heb uiteindelijk wel veel complimentjes gekregen dat ik mooi bruin zag. Dus toch wel al de moeite waard!!!
gr,
Ann

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik9-9-2005 10:37:58

hey Davine

hangt ervan af of je een kleurtje wil of echt knalbruin wil worden. Ik trouw volgende week vrijdag en ben een paar keer onder de zonnebank gegaan vanaf 3 weken voor de trouw, ik ga nu nog 2 keer gaan. Ik ben dus niet echt bruin maar heb wel een kleurtje. Je moet inderdaad echt opletten om niet te verbranden, dus je kan eventueel iets vaker en korter (bvb. 10 minuutjes) gaan. Bij mij zeiden ze in het zonnebankcentrum dat je in principe elke twee dagen mag gaan (dus één dag tussen laten). Je merkt wel zelf na een aantal keren hoe het gaat hoor. Veel succes ermee!

groetjes
Gaëlle
nog 7 dagen!!!

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik9-9-2005 11:15:40

Hallo Davine,

Ik ben ook 3 maanden voor mijn trouw begonnen met zonnebank en moest ook de lichtste nemen. Inderdaad, je moet er 1 dag tussenlaten, dus om de 2 dagen mag je gaan. Ik ging ongeveer 2 à 3 keer per week, maar was ook niet heel bruin, hoor. 't Is gewoon om een kleurtje te hebben...

Veel succes,
Ingrid

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik9-9-2005 12:13:32

Hey davina,

Ik neem me altijd een beurtenkaart van 10 en dan krijg je de 11de gratis. Dus ik zal in juni beginnen om mijn laatste beurt juist voor onze trouw te nemen. Ik ga ongeveer 2 keer per week en ik zie eigenlijk al na 4 beurten al mooi bruin, ik ben namelijk een donker type dus ja.
Je zal dat zelf wel zien hoe vlug dat gaat en dan kan je naar het einde toe nog altijd verminderen naar 1 keer per week

succes

groetjes
sofie
15072006

ann

Meld misbruik11-9-2005 17:14:14

zie mijn antwoord op vraag "zonnebank 2"

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...