Terug naar overzicht
Hallo Davine,Ik ben gehuwd op 2 juli en ben beginnen te zonnenbanken begin maart. (1 tot 2 maal de week).Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet snel bruin word en dat ik de lichtste zonnebank moest nemen om te vermijden dat ik zou verbranden.Ik heb uiteindelijk wel veel complimentjes gekregen dat ik mooi bruin zag. Dus toch wel al de moeite waard!!!gr,Ann
hey Davinehangt ervan af of je een kleurtje wil of echt knalbruin wil worden. Ik trouw volgende week vrijdag en ben een paar keer onder de zonnebank gegaan vanaf 3 weken voor de trouw, ik ga nu nog 2 keer gaan. Ik ben dus niet echt bruin maar heb wel een kleurtje. Je moet inderdaad echt opletten om niet te verbranden, dus je kan eventueel iets vaker en korter (bvb. 10 minuutjes) gaan. Bij mij zeiden ze in het zonnebankcentrum dat je in principe elke twee dagen mag gaan (dus één dag tussen laten). Je merkt wel zelf na een aantal keren hoe het gaat hoor. Veel succes ermee!groetjesGaëllenog 7 dagen!!!
Hallo Davine,Ik ben ook 3 maanden voor mijn trouw begonnen met zonnebank en moest ook de lichtste nemen. Inderdaad, je moet er 1 dag tussenlaten, dus om de 2 dagen mag je gaan. Ik ging ongeveer 2 à 3 keer per week, maar was ook niet heel bruin, hoor. 't Is gewoon om een kleurtje te hebben...Veel succes,Ingrid
Hey davina,Ik neem me altijd een beurtenkaart van 10 en dan krijg je de 11de gratis. Dus ik zal in juni beginnen om mijn laatste beurt juist voor onze trouw te nemen. Ik ga ongeveer 2 keer per week en ik zie eigenlijk al na 4 beurten al mooi bruin, ik ben namelijk een donker type dus ja.Je zal dat zelf wel zien hoe vlug dat gaat en dan kan je naar het einde toe nog altijd verminderen naar 1 keer per weeksuccesgroetjessofie15072006
zie mijn antwoord op vraag "zonnebank 2"