Terug naar overzicht
Hallo,ik heb geen klassike trouwschoenen gekocht maar wel schoenen van het merk kokxko deze zitten over het algemeen goed. Heb ook geen gemakkelijke voeten maar met deze schoenen van dit merk lukt het steeds wel.groeten
Ik had wel klassieke trouwschoenen.. maar een heel laag hakje.. Een cm of 2.. Toch elegant. Mijn voeten zijn breed, heb snel last en ik heb ze van smorgensvroeg tot savondslaat gedragen..Het merk viviane, een pools merk.. Ze waren 50 euro. Ik heb ze gehaald in Terneuzen (NL) bruidshuis Lucky DayGroetjesEllen
Bij mij ook miserie daarmee. Ik heb er witte van Rieker gekocht. Een vrij lage hak. 2-3cm? Ergens in de 50 euro. Ik heb er ook net dezelfde in het zwart gekocht. Zodat ik deze op voorhand al eens regelmatig kan aandoen. Wennen aan een hakje. De witte heb ik nu ook al een paar keer aangehad. Zitten heel goed, flexibel. Maar na een lange tijd rechtstaan nog pijn onder mijn voeten maar dat heb met alle schoenen. Voor 's avonds als ik het echt niet kan houden heb ik ook witte loopsloefen van Kappa gekocht. Ik had eerst ook last van kloven in mijn hielen maar met "scholl" voetcrème (van de reclame nu op tv) is bekan alles weg. Das ook al wat minder pijn. Groetjes, Carolina
een extra tip: probeer zoveel mogelijk tussenin te gaan zitten op je trouwdag, dat kan ook al veel voorkomen.Ik had op voorhand gezegd tegen mijn man dat hij dat af en toe moest zeggen tegen mij, en dat heeft hij ook gedaan, en ik heb braaf geluisterd...ik heb geen andere schoenen moeten aandoen 's avonds, maar je moet gewoon de juiste schoen vinden denk ik...
Ik heb schoenen van Ara gekocht. Ik heb vrij brede voeten en kan ook niet lang op een hak staan. Dit zijn schoenen die in de breedte uitzetten en met een bredere hak (niet hoog natuurlijk). Nadeel is wel natuurlijk dat ze vanvoor geen fijne punt hebben, dus iets minder elegant.Maar liever zo dan een hele dag pijnlijke voeten.Marijke21-08-09
Ikkeuuuh!!!! Zeker weten, heel slechte voeten, alle schoenen doen pijn, lage, hoge , pfff.Heb nu toch laarsjes gekocht met een wreed hoge hak! Ach ja, ze waren zo mooi :-)Ik zal misschien wel een ander schoetje voorzien voor 's avonds.. 27/6
Probeer eens met de partyfeet van scholl of nog beter het alternarief van compeed... (naam ontsnapt me nu)
Hey,Ik heb ook snel last van zeer voeten.Waar ik mijn schoenen kocht gaven ze me tips.bv. Begin van de dag nylonkousen en als je pijn voelt deze uitdoen.De schoenen ook goed inlopen heel belangrijk.Groetjes An
Ik heb in de collectie van Think heel mooie witte schoenen gezien en dat zijn echt gemakkelijke schoenen. Ik moet steunzolen dragen en die zijn daar perfect voor (zonder kan ook natuurlijk). En hun collectie wordt steeds eleganter vind ik. Als ik dat had geweten toen ik trouwde, twee jaar geleden, had ik zo geen dure ongemakkelijke schoenen gekocht.