Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verhuur Ducheyne Antwerpen

5-6-2009 22:35:24
Ik zou iedereen ten stelligste willen afraden om te huren bij Ducheyne.
Mijn man heeft daar een kostuum gehuurd (125 euro) en de broek is bij het instappen van de wagen gescheurd vlak naast de naad! Thuisgekomen zagen we dat er reeds een herstelling was gebeurd vlak naast de scheur! Toen we de boek terug gaven en dit eerlijk opbiechten werd onze waarborg van 50 euro ingetrokken! We kregen zelfs te horen dat door onze schuld een volledig kostuum niet meer te dragen was. En dat we blij moesten zijn dat we niet moesten opleggen voor de schade dat we hadden toegebracht!
Ten eerste, broeken en vesten worden afzonderlijk gepast, dus was enkel de broek onbruikbaar.
Ten tweede, noemen wij dit slijtage en niet vrijwillig aagebrachte schade!
Toen we dit schriftelijk meldde kregen we als antwoord dat we nog blij moesten zijn dat ze ons geen extra kosten hadden aangerekend!
Ik noem dit een schande!

Nathalie

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 792

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik6-6-2009 9:17:46

Hey

Ja dit is idd schandalig.
Is dat die van Berchem tussen de singel en de harmonie? Want daar waren mijn ouders in den tijd heel content over. Ma wij zijn gelukkig nu in Mechelen gegaan.

Groetjes, Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...