TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marjan
18-7-2009
|
6-6-2009 8:52:30
Hey,
Kei erg!!!!! Wij trouwen er nu deze zomer....Ik heb ook moeite met diene Geert......Ma we moeten hem erbij pakken hé Grtjes
|
|
Geoffrey
8-5-2010
|
6-6-2009 10:18:26
Hallo, wij trouwen ook in de beekhoeve op 29 mei 2010!! We hebben ook nog steeds geen schriftelijke bevestiging gehad. Maar na telefonisch contact zei hij dat het in orde is, dus ik hoop dat we onze schriftelijke bevestiging binnekort hebben!!! Het is inderdaad een prachtige zaal Nog veel succes
Je kan het veilinghuis eens proberen in sint-truiden!
|
|
Heidi
4-7-2009
|
6-6-2009 10:22:46
Hey meid, trek het je niet aan... Ik heb dat verhaal nog al gehoord over een zaal van Bart Claes. Er werd een optie genomen en ook was deze aan iem anders weg gegeven. Bij hun draait alles om het geld, als je niet dadelijk toezegt dan geven ze aan de eerste die wel toezegt. Zo lijkt het me toch. Je vindt vast nog wel iets beters. Of ook mss een optie om de datum te veranderen? Als ik mijn droomlocatie vind dan stem ik mijn datum hierop af. De rest is makkelijker te regelen (kerk, gemeente...) Veel sterkte en geef de moed niet op!
|
|
Annelien
6-7-2012
|
6-6-2009 11:02:26
Ik heb geen ervaring met de zaal en weet ook hun prijzen niet maar ik ben toevallig eens op de website www.hoftensteen.be terecht gekomen en deze feestzaal zag er allesinds een mooie locatie uit... Ook beetje hoevestijl-achtig... Ziet er wel prijzig uit maar misschien valt het mee? Ik denk dat het ook niet zo heel ver ligt van de Beeckhoeve?
|
|
Dujardin
29-8-2009
|
6-6-2009 12:27:37
Hallo Veerle,
Mijn toekomstig ventje en ik trouwen op 29/08 van dit jaar en zouden het vreselijk vinden als onze locatie ook op zo'n manier zou ontglippen ! Wij gaan trouwen in het Posthof in Vissenaken en zijn daar alvast heel tevreden over. Zij hebben al jarenlange ervaring, zijn heel professioneel, maar ook menselijk en stellen je gerust, heel veel parking dichtbij de zaal, een prachtige tuin met paarden, een authentieke inrichting en de eigenaar is een hele goede kok en geniet overduidelijk enorm van het leven !
Je heb echt nog ruim de tijd om een beter alternatief te vinden hoor ! Succes ermee !
Sara
|
|
Elke
|
6-6-2009 18:46:24
Hoi,
Wij hebben net hetzelfde voorgehad met de beekhoeve... Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Waterhoek in Grazen. Super service en tot nu toe nog val alles zeer tevreden.
Groetjes en veel succes met jullie zoektocht. Elke 05-09-09
|
|
Liesbeth
30-9-2009
|
8-6-2009 11:24:36
Hoi Veerle,
Wij zijn al een paar keer in de Beekhoeve geweest, inderdaad een prachtige locatie en vreselijk als die je op zo'n manier door de vingers glipt. Maar waarom probeer je Hof ten Steen niet zoals Annelien ook aanhaalt? Het lijkt er erg op de Beekhoeve, ik vind het er persoonlijk zelfs nog mooier. Wij hebben Hof ten Steen gekozen (trouwen er op 12 dec) en we zijn heel erg tevreden. De 'bazin' is supervriendelijk en heel correct. Denk dat het qua prijs vergelijkbaar is met de Beekhoeve.
Groetjes, Liesbeth
|
|
veerle
21-8-2010
|
8-6-2009 18:19:05
Ik heb via de website in het weekend een informatie-aanvraag gedaan van Hof ten Steen, maar tot nu toe nog geen reactie,hopelijk snel! Anders zal ik eens bellen! Was zeker een goede tip zo te zien! Verder was de datum aanpassen idd ook nog een goede tip, deze staat zeker nog niet vast, maar dit is helemaal geen optie meer in de Beekhoeve, ik wil er zelfs helemaal niet meer gaan! En oh ja, als je er niemand kan bereiken, dan kan je er ook je datum niet aanpassen he ;-)
In ieder geval bedankt voor de meelevende reacties!
|
|
Nathalie
27-6-2009
|
9-6-2009 16:23:38
Heb je al eens gedacht aan Hof te Rhode in Schaffen (bij Diest)? heel mooie zaal en ook heel mooie tuin! Wij doen daar ons feest over een kleine 3 weken!
Groetjes, Nathalie
|
|
Luc
|
11-6-2009 11:58:39
Qua interieur lijkt ook Feestzaal 't Brouwershof in Affligem te beantwoorden aan jullie smaak. Toffe locatie (jaren 1750) ook met prachtige en gezellige binnenkoer voor grote recepties en om 's avonds en 's nachts te verpozen. Wij vonden het er een zeer geslaagd feest: lekkere gerechten, vriendelijke bediening, goede ambiance, geen sluitingsuur : een aanrader in de ganse regio rond Aalst. De voorwaarden zijn er naar verluidt ook heel interessant.
Carolien
|
|
Pascale
6-8-2010
|
9-8-2009 15:33:51
Beste Veerle,
Wij zijn ook op de locatie De Beekhoeve gevallen om ons trouwfeest te laten doorgaan. Hoe is het nu afgelopen met de vooropgestelde datum van jullie? Wij zouden ook graag in augustus ergens volgend jaar daar willen reserveren, of evtl. het jaar erop. Hoe kan dat eigenlijk , een dubbele boeking . Kan je evtl. geen voorschot betalen om er al zeker van te zijn dat je die daum zeker de locatie hebt? Groetjes Pascale
|
|
veerle
21-8-2010
|
10-8-2009 17:27:40
Beste Pascale, Wij hadden afspraak met Geert. Natuurlijk kan je een voorschot betalen enzo, maar als je deze persoon nooit kan bereiken en dergelijke, dan is dat wel heel moeilijk. Wij hebben hem dus nooit kunnen bereiken, hebben het dan maar opgegeven, hij wou ons dus blijkbaar zelfs geen andere datum voorstellen. Wij hebben ondertussen alles geregeld in Hof Ten Steen, niet zo ver van de Beekhoeve gelegen, een beetje in dezelfde stijl en ook super mooi en veel professioneler ;-) Zoals je al hoort, heb ik er geen goed woord voor over! Doe Geert in ieder geval veel groetjes en vraag hem gerust waarom hij onze centen niet wilt ;-)
Ik hoop van ganserharte dat bij jullie alles vlot zal verlopen en dat jullie zoiets dus niet zullen voorhebben.
Ik heb ook de volledige naam + telefoonnummer van die Geert nog, maar lijkt me niet goed dit op een forum te zetten, je mag me steeds mailen op veerle01@hotmail.com
Groetjes en veel succes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|