Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelplaats

6-6-2009 11:41:40
hallo, op 17 juli is 'onze' dag.Momenteel denk ik mij te pletter over een leuke,maar duidelijke manier om de genodigden hun plaatsje aan tafel te helpen zoeken.Alle ideeën zijn van harte welkom!
maya

marian

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 890

Jill

Meld misbruik6-6-2009 13:25:08

wij geven een kaartje aan de gasten wanneer ze binnenkomen voor de receptie. Daarop staat hun naam en ook de tafelnaam. Op de tafel zelf waarschijnlijk een grote tekening van de betekenis of de naam zelf. Indien nodig kan je misschien een duidelijk plan van de feestzaal maken met de verschillende tafels en hun namen erop zodat ze ongeveer weten waar de tafel is. Op het moment dat iedereen naar de tafel moet zijn er hopelijk een paar obers in de buurt met de tafelschikking die indien nodig de gasten kunnen helpen.
Groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik6-6-2009 15:44:24

Hi Marian,

je kan -voor jullie- belangrijke momenten of plaatsen nemen, jullie beroep, evtl. de plaats waar jullie elkaar leerden kennen, de vakantiebestemming waar jullie van dromen of plannen, zoals een baby, een huis kopen of bouwen, enz...
Voor eenzelfde tafel maak je dan kaartjes met op één zijde een afbeelding die dezelfde is als die op de overeenkomstige tafel en op de achterzijde een woord dat er bij hoort of er betrekking op heeft.
Vb.: stel dat jullie elkaar leerden kennen n.a.v. Torhout-Werchter. Dan kan je kaartjes maken met bv. "muziek in open lucht" en een ander met "West-Vlaamse rockstad ten N. van Roeselare" of "muziek in de wei" of "Woodstock op z'n Vlaams", "Tussen Haacht en Rotselaar", "massa muziekhappening", enz.
Op de achterzijde van deze kaartjes zorg je voor een afbeelding van een electrische gitaar en een drumstel of zoiets zodat de gasten weten in welke 'richting' ze moeten zoeken.

Een ander idee is om foto's van jullie beiden in evenveel puzzlestukken te knippen als er plaatsen aan tafel zijn. Die puzzelstukken moeten wel in 2 exemplaren gemaakt worden want bij de ingang dien je zo'n stuk aan elke gast te geven (of elk koppel). Op elke tafel ligt een A4 formaat foto van jullie zodat de gasten met hun stuk puzzle in de hand op zoek kunnen naar de juiste A4 foto waarin hun stuk voorkomt. Dit idee lijkt me wel leuk (heb ik hier op het forum eens gelezen) omdat er een nogal grappig geharrewar ontstaat bij het zoeken naar de juiste plaats. De DJ kan daarbij tevens voor wat leuke deuntjes zorgen :D

Je vindt vast wel iets leuks !
Groetjes.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-6-2009 11:46:33

met muziek; bepaalde liedjes, liedjes genres, dansstijlen, filmmuziek, ...
snoepjes
puzzels
foto's
gewone naam afroeping (maar dan mag je niet met teveel zijn)
film en filmticketten
kleuren
...

groetjes, Carolina

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik21-6-2009 11:35:00

bij ons, de heuvels van de Vlaamse ardennen, ik ben van daar en mijn ventje is van westvlaanderen maar heeft daar al heeeel veel gefietst ook nog voor ik hem kende.
Bij ingang een groot bord met een kaart van Vlaamse Ardennen + fotocollage van ons + Vlaamse Ardennen en de tafelschikking.
Iedere tafel heeft een foto met straatbord van de berg (vb koppenberg).
Liefs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...