Terug naar overzicht
hallo Riet,wij hebben een elf daagse reis naar Bodrum Turkije..en wij betalen voor all-in, een 5 sterren hotel 2300euro...omdat het in het hoogste van het hoogseizoen is (nl 27 juli) hadden we qua prijs niet echt veel keuze...khad graag de malediven of dominicaanse ofzo gehad maar dat is in die periode nog een pak duurder. maar ja, als je verlof hebt met de bouw kan je niet echt kiezen he..daarmee...maar naar tschijnt zou het daar ook mooi zijn ze en ze hebben ons aangeraden een kopie van ons trouwboekje mee te nemen, dan heb je misschien kans dat het hotel iets extra voor je doet...altijd leuk meegenomen...ik denk dat je het beste naar een reisbureau(s) gaat om je mogelijkheden te bekijken...alvast veel succes!!!groetjeswendy v
Hey Riet,Wij hebben momenteel een boekje met 'Spaanse Solden' allemaal Spaanse bestemmingen voor juli en augustus tussen 499 en 699€ voor een week.Maar voor 2500 euro voor 2 personen geraak je bvb bijna op Dominicaanse, ik heb hier een promo voor 6/07, een week verblijf in casa Marina Beach en Reef voor 1299 euro per persoon. (Jetair) Je kan bijvoorbeeld ook naar één van de Griekse eilanden gaan.En voor dat bedrag geraak je momenteel zelfs in Thaïland!groetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
Cindy,Ik denk niet dat die prijzen gelden voor juli en augustus hoor!
Toscanië en het zuiden van Italië zijn ook echte aanraders!!! Je hebt het nadeel dat je in het hoogseizoen op reis gaat maar dit kan omwille van jullie datum waarschijnlijk niet anders. Wij trouwen in mei 2010 en dan kan je het natuurlijk iets groter zien aangezien dit laagseizoen is.Maar italië is zeker goed weer, lekker eten , lekkere wijn en een prachtig land
Inge,Ik denk dat Cindy wel weet waarover ze het heeft als reisagente!Riet, wij zijn voor 10d naar Andalusië geweest in April. 2d Granada, 4d Gaucin, 5d Vlakbij El Rocio, als je wil mag je me mailen en stuur ik onze hotelletjs door.Alles bij elkaar denk ik dat we max 2.000 betaald hebben, hotels, eten, auto huren, ... alles dus hé.GroetjesMarieke
ps email is honnay@hotmail.com
@Inge,Jawel hoor, deze prijzen gelden absoluut voor juli en augustus want ze komen uit de promokrantjes en folders van Jetair en Thomas Cook die geldig zijn voor de maanden juli en augustus. Ze hebben speciaal zo'n boekjes uitgebracht voor het hoogseizoen. Het is mss ondenkbaar, maar het is wel degelijk zo. De crisis en dalende brandstofprijzen hebben hier zeer veel mee te maken.Dus,je kan zeker mooie koopjes doen deze zomer. En Mexico is momenteel ook iets goedkoper (voorlopig is dit zo voor juni, voor juli hebben we er binnenkort zicht op) wegens die griep.GroetjesCindy
Wow Cindy,Dat is dan wel echt goed nieuws! Dan moet ik ook eens achter zo een promoboekje gaan zien. Wanneer je op het internet kijkt, dan sla je echt wel achterover van de prijzen, wij zijn dan ook met 4 personen..Merci voor de tip!
Haha, da's graag gedaan hoor!(die Spaanse Solden kan je enkel bij Thomas Cook travel shop krijgen) die andere komen uit de promotiefolder van jetair en de reizigersgazet van Thomas Cook.Xxx
Hallo Wij gaan in juli naar Cyprus. We vonden een 5sterrenhotel waar ze 40% korting (op verblijf)geven voor huwelijkskoppels. We kunnen daar maar 1 keer van profiteren hé. Groetjes
Hey Riet,Wij gaan o p11 augustus naar Kusadasi (Turkije) bij hotel Korumar *****. Voor vlucht, 11 dagen, 10 nachten, supplement zicht op zee en all-in betalen we €2200 geloof ik. Maar we hebben wel vroegboekkorting gehad. Dat het al maar snel zo ver is! :)groetjes en succes met de zoektochtNele08-08-09
wij gaan voor 1400 euro 10 dagen naar Corfu via SunJets. dit is wel half pension. maar die prijs vonden wij supergoed meevallen als je alle andere prijzen ziet betaal je dit soms al voor 1 persoon....Groetjes, Sylvia 20 juni 2009
Ik las dat Evelien in Cyprus een fikse korting krijgt. Mogen we eventueel ook weten welk hotel het is ? Alvast bedankt !!! Wij zouden ook op huwelijksreis gaan in augustus en wie weet ook naar Cyprus ! Groetjes ! Jelle