Terug naar overzicht
Wij trouwen op 24 oktober in zaal Elzenbrouck. Eerst en vooral omdat we nogal redelijk veel genodigden hebben, en ten tweede vonden we de pilaren in zaal de waterkant een beetje storend. Je hebt geen vrij overzicht in de zaal.groetjes
Zaal Waterkant is de mooiste, maar ook de kleinste.Vorig jaar zaten wij bij schattingen aan een avondfeest van ongeveer 250-280man. Wij kozen toen niet voor het Vijverhof, want toen moesten we de 2 zalen boeken... En bijgevolg ook 2x onze openingsdans doen, want je kan niet alles vanuit de 2 zalen zien. (hebben wij eens meegemaakt op een feest daar).Als je een klein avondfeest voorziet voor een 100tal man, dan is zaal Waterkant een hele mooie keuze.Groetjes,Ellen
hallo, de waterkant is inderdaad wel een heel mooie zaal. Maar ik vind het jammer dat de danszaal tegen de bar ligt. En er kunnen minder gasten in. Bij ons was het elzenbroeck
ben daar onlangs geweest, en vond de zaal nog wat klein, personeel ook niet echt vriendelijk,
van het personeel hadden wij toch echt geen klagen hoor. Niks was hun te veel en alles hebben ze gedaan met de glimlach.
Dit is eigenlijk het eerste negatieve dat ik van vijverhof lees (over het personeel althans). Wij vinden beide zalen mooi, en verkiezen eigenlijk elzenbroeck. Ik wou gewoon eventjes mening horen, omdat we hier lazen dat bijna iedereen Waterkant de mooiste vond. Ik vind ook persoonlijk deze zaal, en dansvloer, aan de kleine kant, waarschijnlijk door die pilaren in het midden.Alvast bedankt voor de reacties!