Terug naar overzicht
Ik ben vrijdag in het geuzenhof gaan eten en het was echt héél lekker! Ik heb ook de zaal bekeken en deze is ook ok maar niet zo groot. Optimale capaciteit is 115 mensen en dat is voor ons te weinig. Bij deze hebben we geopteerd voor een droomlocatie waar ik sinds gisteren volledig weg van ben, de lozen boer! schitterend!!
Hallo,ik ken het Geuzenhof niet maar wij geven ons trouwfeest op 1 augustus in Hof ten Bosse. Ik ben daar al twee keer naar een feest geweest en alles was in orde. De zaal is heel mooi, het eten is super en het personeel is vriendelijk. We hadden niet zo'n groot budget en er viel te onderhandelen over onze menu. Nu hebben we een menu met vijf gangen voor 63 euro per persoon (inclusief drankforfait tot vier uur, die kost 12 euro) wat heel goed meevalt. We hebben ook het dessertenbuffet en een bruidstaart. We zijn deze zaal anderhalf jaar op voorhand gaan vastleggen maar toen hadden we niet zoveel keuze meer op een zaterdag in de zomer. Dus ik zou niet te lang wachten, weet niet voor wanneer jullie trouw is?Ten bosse heeft ook een suite dus je kan daar blijven slapen. Groetjes,Inge (1/8/09)
Hé! Bedankt voor de info, wij hebben ondertussen de knoop doorgehakt en hebben gekozen voor Geuzenhof in Massemen! Ben opgelucht nu dat 't echt vastligt! Groetjes, Nele
Het eten was er echt heel lekker en de mensen vriendelijk. Moesten we met niet zo veel zijn, zou ik het zeker ook als optie gehouden hebben! Veel succes in de voorbereidingen!