Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn van Geel en zijn veel zalen gaan bezoeken.Wij hebben gekozen voor de vesten in laakdal.Deze zaal is echt prachtig en de goedkoopste als je gaat vergelijken.Deze is gelegen vlak aan de autostrade dus goed te bereiken.groetjes An
Hallo An,Bedankt voor je reactie. We hebben al een traiteur en zoeken enkel een zaal. De Vesten hebben we ook bekeken, maar was voor ons toch nog wat te duuR. We hebben 133 gasten en hun menu kost rond de 63 euro per persoon vanaf 150 gasten. Aleen besparen op het eten gaat dan nog.
Hoi Anne,misschien moet je eens informeren naar buurthuis de griffel in Hulst - Tessenderlo? Of buurthuis het Goor in Engsbergen?Groetjes,Joke
Hallo Joke,We hebben hieraan al gedacht, want mijn ouders wonen nog in Schoot - Tessenderlo. Voor het Goor of de Griffel kunnen we pas 10 maanden op voorhand reserveren. Dan is het afwachten want inwoners van Tessenderlo hebben voorrang. Dus proberen we nu ook een alternatief te zoeken, mocht dit niet doorgaan. Toch bedankt.
Ey wij zijn ook van Tessenderlo, wij hebben de zaal van het school in groot vorst(laakdal) en klein vorst is er ook eentje.Het zijn vrij grote zalen je kan ze helemaal huren of half.
Hallo Twiggy,We gaan zeker ook daar nog eens luisteren. Eerlijk gezegd daar had ik zelf nog niet aan gedacht en is ook in de buurt van mijn ouders in Schoot. Dank u voor de tip.
Dag Anne,Wij wonen ook in Schoot. Wat een toeval! Wij trouwen op 9 oktober en ons feest is in het Berkenhof in Molenstede. Niet van het goedkoopste, maar wel helemaal zoals we het allebei willen...Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik dacht dat de buurthuizen in Tessenderlo ('t Goor, de Griffel en de Kriekel) voor huwelijksfeesten enkel verhuurd worden aan inwoners van Tessenderlo. Misschien eens bellen naar 't Loo, daar doen ze al de reservaties.Veel succes nog met het vinden van een leuke locatie in elk geval!Groetjes,Liesbt09-10-2009