Terug naar overzicht
Hi Evy,Wij trouwen ook in de Rozerie op 29/08/2009!!Blij te horen dat alles zo goed in orde was en dat jullie ervan genoten hebben!Zijn jullie in de kapel getrouwd? wij doen dat. Zou ik anders eens je email adres kunnen krijgen? We moeten namelijk nog vanalles regelen en lijkt me leuk en handig tips te hebben van iemand die daar ook getrouwd is (vb bloemist, fotolokatie...)! mijn email adres is: jaarke.vannoote@hotmail.comGroetjes en alvast bedankt!
binnen 12 dagen staan wij daar ook.. heb er alle vertrouwen in!als het goed weer is, dan kunnen we de viering buiten houden, anders ook de kapel..ik wil ook info! :)pimpje_@hotmail.com
Wij trouwen op 1 augustus in de Rozerie in Aalst, ik kijk er al naar uit.Ik maak me enkel wat zorgen over het feit dat je voor het dansfeest naar beneden moet.Ik vrees dat dat de aanzet gaat zijn voor veel mensen om naar huis te gaan.En als er nogal veel "blijvenzitters" zijn zullen die ook een probleem hebben want beneden is er niet genoeg plaats voor iedereen om te zitten.Hoe ging dit bij jullie?