Terug naar overzicht
amai leuk!Welke stijl heb je gekozen?
Het is rok met top van LR. Een champagne kleur van rok en een soort wit met geborduurde bloemen als top. is zonder bandjes maar in vorm van hartje. staat op site van LR is nr 50 dacht ik
Goh ja, als ik het goed voor heb, was dit ook één van mijn favorieten!Mooie keuze!
Dit is ook één van mijn favorieten! ;) Goede keuze! Mag ik vragen hoeveel je betaald heb, want ik zit ook met een budget! :(
mijn stijl is het niet echt aangezien ik hou van strak en sober maar binnen de stijl van LR vind ik het wel een prachtig kleed. Goed gekozen :-)
Hey Stéphanie,dit kleedje had ik ook bijna genomen!!Mijn ma en schoonma vonden het zo mooi dat ze zelfs wilden bijleggen...De mensen in de winkel keken vol verbazing naar me om!Uiteindelijk heb ik het niet genomen omdat ik de tulle van voor niet zo mooi vond en omdat ik toch altijd de gedachte had om in het wit te trouwen. De kleur is nochtans prachtig! Voelde me net assepoester.Ik vind het nog steeds héél speciaal!Proficiat met je keuze!Karmen, het is één van de duurdere tweedelige kleedjes van linea, kost rond de 2000 euro.Groetjes
Hallo allemaal,Ik denk dat jullie het hebben over het kleed dat het bij mij uiteindelijk ook geworden is. Ik heb €1850 betaald bij Linx in Hasselt, met tule tube voor in de kerk en halternek bij. Strapless was niet zo mooi bij mij...Ik ben ook héél blij met de keuze die ik gemaakt heb!Groetjes,Liesbet09-10-2009