Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 6 dagen...

7-6-2009 16:41:19
Hey iedereen,

Nog 6 dagen, volgende zaterdag is't zover, de dag waar we meer dan een jaar naaruit kijken :).

Wat nog te doen op deze laatste dagen?
Ik heb op mijn lijstje staan: alles op zijn juiste plaats brengen, welkomst- en dankwoordjes, laatste afspraken (worden vooral door de ceremoniemeester gedaan), zonnebank, spullekes voor huwelijksreis klaarnemen...

Spannend...

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Cindy
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 339

Eef

Meld misbruik7-6-2009 17:06:31

Hey Cindy,

ik hoop voor jullie dat het een stralende dag mag worden! Zowieso ben ik er zeker van dat moest de zon niet van de partij kunnen zijn, jullie als koppel wel zullen stralen!
Geniet ervan met volle teugen! Naar 't schijnt vliegt het zo voorbij...

Groetjes
Eef

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik7-6-2009 19:20:59

Hey

geniet van de laatste dagen!! En vooral geniet van jullie dag, het is echt wel de mooiste dag van jullie leven!

Groetjes
Karolien
(15 dagen getrouwd :-))

Petra
13-6-2009
 Meld misbruik8-6-2009 15:06:40

Hey Cindy

Voor ons is zaterdag ook de grote dag (eindelijk!)
Vanavond komt de ceremoniemeester langs voor de laatste afpraken.
We moeten de cadeautjes voor de kindjes nog inpakken en ik moet nog op zoek naar een cadeautje voor de papa's en de getuigen.
Ik heb donderdag en vrijdag verlof genomen, gelukkig!
Voor de rest is ook alles in orde, daarstraks ook nog ff naar de zonnebank geweest.
Ik hoop dat het mooi weer wordt.

Nog veel succes met de laatste voorbereidingen en heel veel geluk zaterdag!

Groetjes
Petra
13/06/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...