Terug naar overzicht
ik ben op 16 Mei getrouwd, ik had ook een sleep, ik kon deze ook opsteken en toen ging het dansen redelijk vlot, alleen de liedjes waarbij we onder de armen door moesten kruipen heb ik halverwege overgeslagen omdat iedereen dan op mijn kleed trapte (ook al was deze omhooggestoken), ik moet wel zeggen dat mijn kleed wel een gewicht had en het was een bustiermoddel, ik was na het einde van het feest wel blij dat ik van dat gewicht verlost was. Maar ik vond het toch zalig om te dragen.
Hallo Nancy,tot aan het eind van het diner houd ik m'n trouwjurk aan. Daarna verwissel ik die voor iets makkelijkers (wit bustier met halter + heel lichte, wijde broek in crêpe de Chine, ook wit). Heb wel bewust gekozen voor haaraccessoires en witte kledij maar ik ben een verwoed danser en zie het met een lang kleed niet echt zitten om bvb. een 6-tijden rock 'n roll te dansen ! Ik heb het geprobeerd hoor maar het is niet te doen ! Aangezien het ceremoniële gedeelte en de foto's dan toch achter de rug zijn en wij geen 'late' gasten hebben, kan dat. Maar ik begrijp wel dat je zo lang mogelijk van je jurk wil genieten. Groetjes