Nu Online
Momenteel zijn er 510 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dansen met een trouwkleed?????

7-6-2009 17:07:44
hallo, ik zit met een vraagje, ik heb dus mijn kleed gekocht en heeft een kleine sleep, na de fotos kan ik die sleep wel omhoog steken maar hangt dan nog een beetje op de grond, ik wil mijn kleed de hele avond aan houden, nu de vraag is of het wel mogenlijk is om met ziets te dansen?????? ik dans nog al graag, en heb schrik dat dat niet gaat gaan met een trouwkleed heeft iemand ervaring???? kan ik best iets anders mee nemen voor te dansen of is het goed mogenlijk????

nancy
12-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1206

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik7-6-2009 17:51:04

Hey hey

ik had een heel lange sleep (getrouwd 23 mei) en na het opstroppen van mn sleep kan ik zonder problemen dansen. Helemaal geen schrik van hebben, dansen lukt perfect als je sleep opgestropt is.

Tijdens de openingsdans was mn sleep nog niet naar boven, en ik heb er zelf meer opgestaan dan mn echtgenoot, dus echt, die sleep is helemaal niets om schrik van te hebben.

Veel succes nog.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik7-6-2009 18:02:54

Hey,
ik had een heel kort sleepje (of ja, toch zo'n meter denk ik), heb het de hele avond gewoon vastgehouden, vond t zo zonde om t op te steken. Gewoon hup en dansen maar! ;))
Ook misschien even testen bij je laatste pasbeurt, hoe je best gaat zitten, hoe je je sleep opneemt,...
groetjes,
Nele

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik7-6-2009 18:20:41

ik had de mijne na de openingsdans en nog een paar dansjes omhoog gestoken, en heb bijna de hele tijd op de dansvloer gestaan

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik7-6-2009 18:41:34

Aan de binnenkant van je kleed zullen 2 lintjes hangen die je voordat je gaat dansen aan elkaar knoopt aan de binnenkant zodat je sleepje wat korter wordt. Vraag maar in de winkel waar je je kleedje koopt, ze zullen dit zekerwillen doen.
Groetjes,
Patsy

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik8-6-2009 9:11:54

ik kon mijn sleep ook omhoog steken maar dat kwam heel tijd los, het is niet echt makkelijk om mee te dansen. als je echt graag danst kan ik je bevelen toch iets anders mee te doen. ik heb echt gevloekt op mijn kleed.

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik8-6-2009 13:43:07

Ik had ook een sleep en dans heel graag. Bij de eerste vijftal dansen heb ik mijn sleep vast gehouden. Er zat een lusje aan waardoor je die elegant kan naast je vasthouden . Ik maakte me ook eerst zorgen, ook omdat mijn kleed heel strak zat bovenaan. Maar geen problemen gehad. Nadien heeft mijn ma mijn sleep vastgespeld met een veiligheidsspeld. Dan kwam er nog een klein stukje op de grond. Alle dansen gingen goed. Ale, behalve eentje, de Zorba (Griekse dans), toen stond ik continue op mijn kleed te springen. Daar ben ik na een tijdje mee gestopt. Ik was bang dat ik er een gat ging in maken.

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik8-6-2009 14:41:12

ik had een lusje aan mijn sleep dat ik kon vastmaken achteraan.. Wel hierdoor ben ik 3 knoopjes kwijtgeraakt over de avond.. Ik heb veel gevloekt op mijn kleed en heb niet zoveel kunnen dansen als ik wilde..

groetjes

Ellen
23 mei 2009

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik8-6-2009 15:40:33

Hoi!

Ik had een sleep van ongeveer 2m (zalig, en heel mooi op foto!) en heb er geen last van gehad. Ik had em ook omhoog kunnen doen, maar ik vond dat niet zo mooi (zo'n hoop stof bijeen op je achterwerk) dus ik heb het gedeelte dat op de grond hing elegant over mijn arm gedrapeerd. Ik heb de hele avond perfect kunnen dansen!

Groetjes,

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...