Terug naar overzicht
Hey heyik had een heel lange sleep (getrouwd 23 mei) en na het opstroppen van mn sleep kan ik zonder problemen dansen. Helemaal geen schrik van hebben, dansen lukt perfect als je sleep opgestropt is.Tijdens de openingsdans was mn sleep nog niet naar boven, en ik heb er zelf meer opgestaan dan mn echtgenoot, dus echt, die sleep is helemaal niets om schrik van te hebben.Veel succes nog.
Hey,ik had een heel kort sleepje (of ja, toch zo'n meter denk ik), heb het de hele avond gewoon vastgehouden, vond t zo zonde om t op te steken. Gewoon hup en dansen maar! ;))Ook misschien even testen bij je laatste pasbeurt, hoe je best gaat zitten, hoe je je sleep opneemt,...groetjes,Nele
ik had de mijne na de openingsdans en nog een paar dansjes omhoog gestoken, en heb bijna de hele tijd op de dansvloer gestaan
Aan de binnenkant van je kleed zullen 2 lintjes hangen die je voordat je gaat dansen aan elkaar knoopt aan de binnenkant zodat je sleepje wat korter wordt. Vraag maar in de winkel waar je je kleedje koopt, ze zullen dit zekerwillen doen.Groetjes,Patsy
ik kon mijn sleep ook omhoog steken maar dat kwam heel tijd los, het is niet echt makkelijk om mee te dansen. als je echt graag danst kan ik je bevelen toch iets anders mee te doen. ik heb echt gevloekt op mijn kleed.
Ik had ook een sleep en dans heel graag. Bij de eerste vijftal dansen heb ik mijn sleep vast gehouden. Er zat een lusje aan waardoor je die elegant kan naast je vasthouden . Ik maakte me ook eerst zorgen, ook omdat mijn kleed heel strak zat bovenaan. Maar geen problemen gehad. Nadien heeft mijn ma mijn sleep vastgespeld met een veiligheidsspeld. Dan kwam er nog een klein stukje op de grond. Alle dansen gingen goed. Ale, behalve eentje, de Zorba (Griekse dans), toen stond ik continue op mijn kleed te springen. Daar ben ik na een tijdje mee gestopt. Ik was bang dat ik er een gat ging in maken.
ik had een lusje aan mijn sleep dat ik kon vastmaken achteraan.. Wel hierdoor ben ik 3 knoopjes kwijtgeraakt over de avond.. Ik heb veel gevloekt op mijn kleed en heb niet zoveel kunnen dansen als ik wilde..groetjesEllen23 mei 2009
Hoi!Ik had een sleep van ongeveer 2m (zalig, en heel mooi op foto!) en heb er geen last van gehad. Ik had em ook omhoog kunnen doen, maar ik vond dat niet zo mooi (zo'n hoop stof bijeen op je achterwerk) dus ik heb het gedeelte dat op de grond hing elegant over mijn arm gedrapeerd. Ik heb de hele avond perfect kunnen dansen!Groetjes,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl