Terug naar overzicht
Ik bestelde mijn juwelen bij Doriens frutsels(als je dit intikt via google kan je de site vinden). Mijn juwelen waren op 2 weken klaar, heel wat over en weer gemail en steeds een snel antwoord. ik ben super tevreden. En als ik bij mijn volgende pas zie dat de juwelen niet passen, mag ik ze gewoon weer terug sturen en andere kiezen. een echte aanrader!
Doriens Frutsels is gans de zomer met vakantie, ze begint pas terug te werken midden september.Hoeveel tijd heb je nog voor je trouw?
bedankt vr de reacties, ik trouw op 22 aug, maar ik had geen rekening gehouden met het groot verlof.Alle tips zijn welkom!
Dan trouwen we op dezelfde dag! Waar trouwen jullie? Ik heb vorige week nog men juwelen besteld via BeadBeauties...Misschien kan je in de winkel terecht waar je je kleed kocht?
Hoi Annelies!Dan ben ik net een weekje te laat, ze heeft het veel te druk zei ze en dan nog met vakantie erbij...Wij trouwen in Bilzen.Ik kan wel terecht bij Linx, maar ik heb geen zin om daar zoveel geld aan uit te geven en deze juwelen vond ik zo mooi en helemaal niet duur .Groetjes!