Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

KAN IEMAND ME HELPEN AUB

7-6-2009 23:09:12
BESTE
IK DEC GA IK TROUWEN
MAAR OM DAT IK ZIEKE KINDJES HEB IS HET BUGET NIET ZO GROOT NU ZIJN ER TRATEURS DIE NIET WILLEN SAMEN WERKEN MET ONS OM DA HET TE WEINIG GELD IS DAT WE HEBBEN
WILLEN JULIEZ ME AUB KUNNEN HELPEN OM MEE TE ZOEKEN ZOALS
(zaal,eten ,drinken,ale alles erop en er aan ons buget is maar 4500euro kleed heb ik al
en ik verkoop er nog 1 om bij het buget te kunnen leggen
ik hoop dat u me kan en wilt helpen

angie
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 561

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-6-2009 23:12:30

Welke regio?

capslock zou ik afzetten. Dit leest lastig.

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-6-2009 23:12:53

Oh ja, voor hoeveel personen?

angie
12-12-2009
 Meld misbruik7-6-2009 23:14:35

het zou voor +- 80a 100pers en van regio gent

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik7-6-2009 23:15:15

Regio?

Je maakt alles zo groot natuurlijk als je wil...
Ons feest voor 66p, 5 gangen, wijn etc inbegrepen heeft ons 7.500 gekost...

Zonder kleed etc wel.

4.500 is geen groot budget natuurlijk, al gedacht aan barbeque?

U caps storen wel, misschien uitzetten.

Grts

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-6-2009 23:57:58

Ik ben niet van de regio, met traiteurs daar kan ik je niet echt helpen.

BBQ

frietkot

wok mobiel

pizza mobiel

Reuzepannen (Stappaerts)

broodjes buffet (gewoon bij sandwich bar horen)

dessert buffet: verschillende taarten, cakes, bavarois, wafels,... BV. de jonagoldcake van carrefour is ook heel lekker. In de grote winkels kan je goedkoop zulke dingen bestellen.

Italiaans buffet: Goedkope ingredienten zoeken en wat chiquer voorstellen. BV. lasagnes kan je goedkoop bij Aldi vinden, doe dit in grote ovenschotels en niemand weet dit dit van den Aldi komt. Pasta's kan je ook vrij goedkoop houden. Tiramisu kan je zelf maken.

Je kan het ook bij frituurhapjes houden, schakel wat vrienden of vrienden van je vrienden in. Verzamel frietpotten. Bij O'cool vind je vanalle hapjes. Enkel controleren of de electriciteit dit aankan.

Kaasbuffet: verschillende soorten kazen, rozijnen, noten, brood, eventueel nog wat hesp of salami soorten erbij.

Zaal, een parochiezaal is meestal het goedkoopste. Er zijn parochiezalen waardat je het drinken aan brouwersprijs kan hebben. Dit is efkes rondhoren.

groetjes, Carolina

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik8-6-2009 9:09:26

hallo

wij zijn vorig jaar getrouwd in maelstede,we hadden 70 gasten uitgenodigd omdat we ook geen zo'n groot budget hadden en ons feest kostte 4500 euro met dj, kaartjes , drank alles in

tami
26-6-2010
 Meld misbruik8-6-2009 10:45:35

Hi Angie,

ga eens kijken bij Ten Dauwe te Aalter. (www.tendauwecatering.be ).
Je kan een bbq menu nemen : als basis heb je dan een uitgebreid assortiment dagverse groenten, sausjes, aardappelen in veldjasje, salades met brood en boter.
Deze basis + 4 stukken vlees komt op 15 euro/persoon. Daar moet dan nog wel de drank bij (wijnen en water aan tafel = 8 euro/pers. + 10 euro/pers. tijdens de dansavond tot 5 h. 's morgens). D.w.z. 15 + 18 = 33 euro/persoon.
Doe dat maal 100 en je zit aan 3.300 euro.
Je zal wel met de kok even moeten overleggen want ik weet niet of die het zal zien zitten om in december te staan bbq-en buiten.

Bezoek feestzaal : op maandag na afspraak.
Deze mensen zijn heel redelijk en menselijk.
Hun slogan : "Alles kan, niks moet !"

Groetjes

PS : voor wat je kleed betreft : zet het evt. te koop in een winkel van bruidskleding. Ook een advertentie op Ebay is een optie (je account op Ebay aanmaken is echt niet zo'n dure aangelegenheid ; denk iets van 60 euro voor een heel jaar) en dat is bij mijn weten nog altijd de snelste manier om iets te verkopen.

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik8-6-2009 11:03:15

Hey Angie,
mijn nicht is héél goedkoop getrouwd.
Kreeg parochiezaal aan een vriendenprijsje (als jij situatie uitlegt dan kun je mss iets regelen), en de mama's en tantes hebben samen warm en koud buffet klaargemaakt voor 120 mensen.
Ik kan natuurlijk niet zeggen hoeveel dat gekost heeft en ze kunnen wel alm goed koken, proefde geen verschil met professionele traiteur.
De kelners en vervoer waren kennissen en buren.
Denk zelfs dat mijn nicht winst heeft gemaakt op haar feest.
Mss eens horen in de buurt: familie, vrienden, jeugdbewegingen, vrouwenbond...
Véél succes!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-6-2009 12:45:06

couverture lichtaar, paradijs vlimmeren... zijn de goedkoopste uit de kempen

Maarten

Meld misbruik8-6-2009 14:34:17

hey Angie,
Het hangt er allemaal vanaf hoeveel volk je wil uitnodigen op uw feest en wat voor type feest je wil he.
Persoonlijk lijkt me uw budget enorm weinig om iets te kunnen doen.
Als je bvb 100 personen op je feest wil, betekent dit 45 euro per persoon.een goede traiteur vraagt voor een koud en warm buffet toch zeker wel 31 euro pp, en dat is een minimum. Dan heb je nog 14 euro om ervoor te zorgen dat iedereen de hele avond kan drinken.Als je met een aperitiefje werkt, moet je toch 10 euro pp aan drank rekenen he! schiet er nog 4 euro over pp ( 400 in totaal) hiervan moet je een zaal huren, een DJ,licht en geluid. Dat DJ gedoe kost toch wel 200 euro, op voorwaarde dat je echt al iemand persoonlijk kent. dan heb je dus nog 200 euro voor de zaal, en ik vrees dat je dan helaas een parochiezaal of iets dergelijks zal moeten nemen.

en anders moet je niemand laten eten, maar gewoon een dansfeest geven s avonds, kan ook. dan mag je toch wel 30 euro pp rekenen in een iets of wat fatsoenlijke zaal.
Een goedkope zaal is zaal de koekoek te schelle, antwerpen

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik8-6-2009 17:40:52

mijn feest op zich kost rond de 2000€ dus denk dat je toch wel al iets kan doen met zon budget hoor.

* wij huren een schooltje : 300€ all in
brandverzekering,verbruik en omdat er niets gepland is kunnen we vrijdagavond al de sleutel hebben en op zondag terugbrengen.
Kuis wordt gedaan in deze prijs.

*** kijk dus uit naar een zaal van de school,plaatselijke verenigingen,via het pastoraal... HEEL GOEDKOOP

* traiteur doorstrepen en ga voor een BBQ, of breugeldinner.
(wij hebben +- rond de 400€ vlees voor 100pers) WERK SAMEN MET PLAATSELIJKE AMBACHTEN, krijg je dikwijls meer van gedaan dan met traiteurs.

* Bruidstaart wordt door onze bakker geleverd waar we altijd gaan tegen 2,50€per persoon (bavarois van framboos)oogt heeeeeeeeeeeel mooi(felroze)

*Paardenkoetsen , betalen we niet veel omdat ik zelf in deze vereniging zit...
maar kan jezelf goedkoop houden door aan iemand een wagen te leen te vragen of die vanjezelf te gebruiken uiteraard.

* VOOR DE DRANK trekken we wel een budget uit maar gaan we zelf bij colruyt halen,
om je een gedacht te geven 60L wijn +- 120€ = geen geld he, nog net geen 2€ de l

de rest hadden we wel tijdig gaan halen onze trouwringen en kleed en kostuum en hebben ons droompak gevonden en ook niet veel geld betaald.

DUS DEGENE DIE ZEGGGEN DAT JE MET DIT BEDRAG NIETS KAN DOEN ZIJN VOLGENS MIJ EEN BEETJE DOORGESLAGEN EN WILLEN ALLEEN MAAR LE GRAND CHIQUE...

Kan je nog veel ideetjes geven maar ik zal maar stoppen.

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik8-6-2009 21:17:28

Le grand chique? Iedereen geeft toch aan zijn feest wat hij/zij wil en wat hij/zij aankan?!Bij de ene is dat wat meer als bij de andere...
Tenslotte draait het toch om het feit dat je ervoor kiest om samen de rest van je leven door te brengen. En het feit dat je dit wil vieren met de mensen die het dichtst bij je staan. Dit kan je, denk ik, het meest budgetvriendelijk doen met een dansfeest. Je kan iedereen vragen die je er graag bijwil en het is budgetvriendelijk. Een bbq is ook altijd leuk!

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik13-6-2009 15:20:13

@ beynen: Wat mij betreft, mag je hier gerust nog meer ideeën spuien :-)
Ons budget ligt ook behoorlijk laag - wij moeten echt rekening houden met de centjes want we willen niet in de schulden gaan voor een trouwfeest (ik werk nog niet). Daarbij wil ik het feest ook niet te uitgebreid maken omdat ik dat ook gewoon niet gezellig vind. Een receptie met kenissen e.d. en het avondfeest enkel voor de mensen die echt dicht bij ons staan - dus familie en enkele goeie vrienden.

Al deze tips komen mij heel erg goed van pas...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...