Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goede ceremoniemeester omgeving antwerpen

8-6-2009 8:06:23
Goedemorgen,

Voor ons huwelijk zijn we nog op zoek naar een goede ceremoniemeester. We hadden reeds op aanraden van het formum contact opgenomen met Eddy Wouter maar deze was al reeds bezet op onze huwelijksdag. Weten jullie nog andere ceremoniemeesters? Wij trouwen op 8 mei 2010.

Alvast bdenkt

Groetjes
Kim

Kim

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 565

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik8-6-2009 11:03:03

Guy de Kok uit Vosselaar

tania
31-5-2014
 Meld misbruik8-6-2009 12:23:50

wij hebben ceremonie wuyts en de vooght die werken met een aantal mensen en hebben ook diversen zoals auto's en allerlei

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-6-2009 12:44:07

pierre loncin uit berchem

Maarten

Meld misbruik8-6-2009 14:14:00

Hey Kim!
Ik ben zelf ceremoniemeester, en krijg toch steeds heel goede commentaar nadien, dus ik kan wel wat referenties aanhalen :-).
Ik ben wel een jong en dynamische ceremoniemeester, dus als je van een sereen ouder type ceremoniemeester houdt kan ik je niet helpen :)

Als je geïnteresseerd bent, geef even een belletje!

0493/24.1984

Groetjes, en alvast proficiat !

eef
26-9-2009
 Meld misbruik24-6-2009 2:32:39

wij werken met wuyts-de vooght uit hemiksem, huren daar ook onze auto's ed.
trouwen op 26/09/09. Contacten die tot op heden gebeurd zijn, zijn al heel goed meegevallen

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...