TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
8-6-2009 12:46:45
jullie zagen er prachtig uit en jullie straalden, ook leuk dat je je kleed mee had op huwelijksreis (wou ik ook doen maar het weegde veel te veel en was bang het kwijt te raken), geniet van jullie verdere getrouwd leven.
|
|
Lien
1-8-2009
|
8-6-2009 13:20:23
Proficiat Vanessa! Tzijn prachtige foto's! Jullie zagen er schitterend uit!
Hoe je je kleedje hebt meegekregen op reis intrigeert mij ook :-) een extra valies zeker?
Groetjes
Lien 01/08/2009
|
|
vanessa
23-5-2009
|
8-6-2009 13:26:29
alles wat we nodig hadden kon idd in 1 valies ... en dan hadden we de 2de valies met onze trouwkledij + ons snorkelgerief :) we kwamen net aan geen 40kg bagage :) khad het op voorhand al gezegd dat ik het zéker mee wou :) en bij deze is dit dan ook gelukt hé ;) groetjes
|
|
Daisy
25-9-2009
|
8-6-2009 13:51:22
hey,
een hele dikke proficiat. super mooie foto's en jullie straalden gewoon. nog heel veel geluk samen en blijf nog maar op die mooie wolk zitte.
groetjes Daisy 25/09/2009
ps die limo is die van starlimo die jullie gehuurd hebben? wij hebben de onze daar ook besteld en vroeg af of jullie tevreden waren.
|
|
Eva
10-10-2009
|
8-6-2009 13:57:31
Jullie zagen er geweldig gelukkig uit!! Veel geluk in jullie getrouwde leven samen.
Groeten, Eva
|
|
vanessa
23-5-2009
|
8-6-2009 14:22:53
@ daisy
neen, was van westlimousine, waren we trouwens heel tevreden van, 't is heel tof als je met z'n allen gezellig samen zit :)
|
|
Wendy
|
8-6-2009 14:24:06
je voelt de warmte en liefde van je verslag en mooie foto's afstralen... geniet ervan!!!!!!!
vraagje: dat pluchen koppeltje dat op de limo staat...waar hebben jullie dat gehaald? zo koddig!!
groetjes wendy v 25 juli 2009
|
|
vanessa
23-5-2009
|
|
|
Inge
23-5-2009
|
8-6-2009 23:31:32
Hey Vanessa,
Eerst en vooral: proficiat met je huwelijk!!
Wij zijn net dezelfde dag getrouwd, zelfs in hetzelfde kleedje!! Toeval he?
Tof dat je je kleed meegenomen hebt op vakantie, mooie foto's trouwens. Het mijne heb ik al naar de droogkuis gedaan, kon het niet aanzien dat het zo vuil was, het was toch wel een sleep he, en die heb ik niet laten opnemen 's avonds. Wij vertrekken nu zondag voor een weekje Valencia, daar konden we het toch niet mee naartoe nemen.
Geniet nog van je wittebroodsweken, dat gaan wij ook doen :-)
Groetjes,
Inge
|
|
vanessa
23-5-2009
|
9-6-2009 11:36:33
hey inge, heb je fotos van jullie dagje? ben wel benieuwd om iemand eens te zien met hetzelfde kleedje en dannog op dezelfde dag :) Hehe : Supergoeie keuze qua kleed en datum althans :)))))
ik heb m'n sleep wel opgebonden vanaf de openingsdans, zo kon ik tochnog goed dansen, alleja, niet alle dansjes natuurlijk ... :)
amuseer jullie in valencia :) geniet van elkaar en van de reis :)
|
|
magali
|
9-6-2009 22:08:59
YIPPEEEEE!!!
eerst en vooral dikke proficiat!!! maar ben vooral toch zo blij dat alles tot in de puntjes was met studio happy music...hebben die namelijk ook gereserveerd!! laat 18 september maar komen :-)
|
|
Inge
23-5-2009
|
9-6-2009 23:22:18
Hoi,
Je mag mij een mailtje sturen: ingeendavy@live.be. Dan stuur ik er wel enkele door.
Toch wel speciaal he, ik zag het direct, was ook een zalig kleed vond ik. Hoewel ik wel gevloekt heb op de sleep, nu zou ik het zo terug aandoen... Gek he?
Groetjes, Inge PS We zijn alweer 17 dagen getrouwd... De tijd gaat zo snel!
|
|
Karolien
23-5-2010
|
11-6-2009 0:05:03
Hey
dikke proficiat! Ziet er allemaal beeldig uit. Wij zijn ook op 23 mei getrouwd en hebben ook een onvergetelijke dag gehad, zou het zo graag nog eens overdoen!! Wij zijn 3 dagen naar Parijs geweest erna, en zijn nu nog van alles aan het nagenieten. En nu zijn we vooral aan het aftellen naar 11 november want dan vertrekken we op huwelijksreis: 1 maand Australië, ik kan gewoon niet wachten. En nu ik je foto's gezien heb, neem ik misschien ook wel mn trouwkleed mee!!
Geniet er nog van, en heel veel geluk samen!
Groetjes Karolien.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |