Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juweelaterlier Inez B te lier

8-6-2009 11:18:38
Heeft iemand ervaring met Inez B in Lier?
Moet je een afspraak maken of gewoon tijdens de openingsuren naartoe gaan?

Hoe lang is de wachttijd ongeveer voor je de ringen hebt?

Daisy

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 740

Rebecca

Meld misbruik8-6-2009 20:44:15

beste Daisy,

Onze ringen zijn van Ines B. We zijn gewoon de winkel binnengestapt zonder afspraak en werden supervriendelijk geholpen.
Wij hebben onze ringen eind februari besteld en mogen ze op 2 juli afhalen. Misschien kan het ook op veel kortere termijn, maar veiligheidshalve zou ik toch zeker 4 maanden rekenen.

groetjes
Rebecca 21/08/09

imke
7-8-2008
 Meld misbruik9-6-2009 14:00:43

Heel vriendelijke mensen bij Inez B. Je kan er gewoon binnenstappen en passen. Wij hebben uiteindelijk voor ringen van Wim Meeussen uit Antwerpen gekozen. Ze hebben beide dezelfde stijl. Als je hem mailt, krijg je zelfs een prijslijst met alle modellen en de prijs per paar. Zowel bij Inez B als bij Wim Meeussen was de wachttijd ongeveer 3 maanden.

Ines
10-10-2009
 Meld misbruik9-6-2009 21:10:16

Onze ringen komen ook van bij Ines B.. Had geen afspraak op voorhand gemaakt. Echt super vriendelijke mensen. We zijn ze twee weken geleden gaan bestellen (wij trouwen 10 oktober), 4 maanden op voorhand dus. Ze zeiden dat dat perfect was. Zo heeft Ines B. tijd genoeg om de ringen te maken. We gaan 12 september terug om ze nog een laatste keer te passen zodat er eventueel nog iets veranderd kan worden alvorens de gravure er in gezet wordt.

Ines

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...