Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verdubbelingsdans

8-6-2009 11:20:23
Mijn moeder wijgert de verdubbelingsdans mee te doen.
Kan iemand mij helpen met een ander idee om als tweede dans te doen om de dansvloer vol te krijgen?

Daisy

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 476

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik8-6-2009 13:04:47

Hey,

Volgens mij maakt het niet uit of je moeder weigerd of niet, want de verdubbelingsdans is dat jij met je vader danst en je aanstaande (op dat moment je man;-)) met zijn moeder....dus, mss kan je daarna beginnen met een snel nummer, waardoor jullie iedereen op de dansvloer krijgt!!

groetjes,

Debby
8-8-2009

Daisy

Meld misbruik8-6-2009 15:24:43

ja idd, maar bij ons is het probleem dat mijn ouders gescheiden zijn en elkaar de nek kunnen omwringen, vooral mijn moeder mijn vader.

Mijn moeder heeft het er al moeilijk mee dat ze hem die dag moet zien, dus was ons idee om meer dan 1 keer te verdubbelen, zodat de dansvloer vol komt te staan, maar zij wilt dus niet meedoen en ik veronderstel dat ze dus ook niet zo graag 3 minuten zou willen zitten zien op mij en mijn vader terwijl wij dansen.

Vandaar komt mijn probleem dus ... :-(

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik8-6-2009 15:29:01

Gewoon aan de Dj vragen om een 'ambiance' plaat op te leggen... En zelf de mensen op de dansvloer 'trekken' of 'uitnodigen'... Wij hebben (na t vermenigvuldigen) 'footloose' gedraaid! Meteen ambiance!

Je kan ook 'En dans' van clouseau draaien...
groetjes,
Nele

Ilse
4-7-2009
 Meld misbruik8-6-2009 15:29:54

Hey,

Mijn toekomstige en ik hebben gekozen om geen verdubbeling te doen. Wij doen twee dansen na elkaar, maar onze DJ roept voor de tweede openingsdans af dat iedereen mag meedoen. Wij hebben aan onze getuigen, goed vrienden, ... gevraagd om sowieso ook op de dansvloer te komen om het ijs te breken!

Wij zagen vermenigvuldigen zelf niet zitten en al onze vrienden hebben geen probleem om direct met hun partner te dansen.

Groetjes

Sophie
9-5-2009
 Meld misbruik8-6-2009 15:30:56

Beste Daisy,
wij hadden aan de DJ gevraagd om na onze openingsdans te melden dat het bruidspaar iedereen uitnodigde voor de 2de dans.
Dit was ook een slow en de meeste koppels stonden meteen op de dansvloer. Als 3de lied hadden we een goed partynummer gekozen en bijna iedereen is blijven dansen.
Groetjes, Sophie

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik8-6-2009 23:13:08

Wij gaan er ook geen doen. Ofwel gaat het nog een slow worden en worden alle verliefde mensen mee op de dansvloer gevraagd ofwel direct een dansnummer. De DJ vraagt dan iedereen op de dansvloer. Ik dacht aan Bob Sinclair, Rock this party (everybody dance know).

groetjes, Carolina

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik9-6-2009 10:36:17

hey,

klinkt misschien cru... maar als jij met je papa wil dansen moet je mama dit verdorie maar ff verbijten.
tis uwen dag he... begrijp best dat scheidingen enzo niet prettig zijn maar dan moeten ze maar eens denken aan hun dochter , want dat bindt hen nog wel.

groetjes ellen

Daisy

Meld misbruik9-6-2009 10:40:07

bedankt voor de reacties!

scheidingen zijn idd niet zo plezant, kheb al serieus wat moeten aanpassen aan de plannen daardoor. In het begin heb ik het er moeilijk met gehad, maar nu trek ik het me zo min mogelijk aan.

Ik ga nog eens heel goed nadenken over hoe we het gaan aanpakken met die tweede dans. Bedankt al vast voor de ideeën.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...