Nu Online
Momenteel zijn er 391 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

persoonlijke huwelijksgelofte

9-9-2005 14:27:51
Wie van jullie heeft een persoonlijke huwelijksgelofte ? Kunnen jullie mij die eens doorsturen : hier ofwel per e-mail : callenslien@hotmail.com

Mercikes

Lien

Lien
26-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1925

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-9-2005 16:58:26

Lien,

ikzelf heb nog niets geschreven, maar zou ook graag een paar voorbeeldjes krijgen. Wij willen dat namelijk ook doen!

Gelieve de teksten dus ook door te sturen naar mij: ldeduytschaever@hotmail.com

Groetjes,
Lieve

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik10-9-2005 21:13:11

Hoi Lien,

Philippe & ikzelf hebben een persoonlijke huwelijksgelofte geschreven.
Maar ik kan die natuurlijk nog niet doorgeven omdat het 24 september pas zover is

Ik vond het niet zo makkelijk

Groetjes,
Sophie

Tom
24-9-2005
 Meld misbruik11-9-2005 11:08:07

Hallo,

Ook wij hebben onze huwelijksgeloften zelf geschreven en eigenlijk ook heel modern. Maar ook wij trouwen pas op 24.09.05, maar ik wil je ze nadien wel doormailen. Weet niet of je er iets aan hebt, want ze zijn echt persoonlijk voor ons allebei en dan moet het al lukkne dat ze op jullie toepasbaar zijn.

An & Tom 24.09.05

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik13-9-2005 11:50:51

Hallo Lien,

Aangezien ik al bijna 4 maanden getrouwd ben, kan ik je makkelijk mijn persoonlijke trouwgeloften doorgeven.

Dit zijn ze (mijn man is Franstalig, dus die staat er in het Frans op, wie het niet begrijpt, laat maar iets weten):

Ingrid: Ludovic, met deze ring schenk ik je mijn liefde. In goede en kwade dagen, in ziekte en gezondheid. Maar vooral beloof ik je trouw te blijven gedurende mijn hele leven, een goede moeder te worden voor onze kinderen en ons gezin altijd centraal te stellen in alles wat we ondernemen.

Ludovic: Ingrid, par cette alliance, je t’offre mon amour, ma vie et mon âme. Dans les mauvais jours comme dans les meilleurs, dans le bonheur comme dans les épreuves. Je te promets de fonder un foyer où tu pourras t’épanouir, d’être un modèle pour les enfants que tu me donneras, et de chérir notre famille de tout mon cœur, comme un père et mari aimant doit le faire.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...