Terug naar overzicht
Katrien,Hoe kan Koonings te ver zijn? Dit is voor jullie trouw? Hier trek je normaal een ganse dag vooruit...Ik ken Koonings niet maar als ik hun site zie, dan lijkt het me toch dat je daar wel een dagje zoet bent.Zeker als je daar iets gezien hebt wat je moeilijk kan terugvinden dan lijkt me de afstand toch echt geen punt...Veel succes en plezier...Gr.Tess
Dag Katrien,ik heb mijn jurk bij Koonings gaan halen en ik ben het eens met Tessa; het is echt niet te ver hoor. Het is een heerlijke winkel met een fantastische keuze; je gaat er zeker je zin vinden ! Je maakt wel best een afspraak want je bent echt lang bezig met jurken passen en alles uit te zoeken !!!Een aanrader hoor ! GroetjesNathalie
Hallo, bedankt voor jullie reacties. Ik heb jammer genoeg niet de tijd om het land rond te rijden voor een kleedje. Vandaar dat ik eerst graag wil horen of er iets bij mij in de buurt te vinden is. natuurlijk, als dit niet het geval is, wil ik wel een stukje verder doorrijden tot bij koonings eventueel.Ik heb jammer genoeg niet de luxe om hiervoor een hele dag ineens uit te trekken. Toch bedankt
Ik dacht dat ze dit merk ook hebben bij La Sposa in Roeselare - maar misschien is West-Vlaanderen ook al te ver?Joke29/08/09
Hey Katrien,Ik begrijp wel dat het moeilijk is om daar tijd voor vrij te maken of er te geraken. Ik heb ook maar weinig losse dagen die ik mag kiezen en op zaterdag heb ik "avondschool". Ik heb het geluk dat ik mijn rijbewijs en een eigen auto heb (wat ik soms als vanzelfsprekend neem) maar dat heeft dus niet iedereen.Ik ben op de site eens gaan kijken en ze verkopen in Antwerpen, Deerlijk, Herentals en Roeselare. Het zijn echt wel prachtige jurken eh! Zo uit een sprookje gestapt.Veel succes nog met je zoektocht!groetjes,Nele08-08-09
Bij "Bridal Couture by Sana van Rooij" in Den Bosch verkopen ze ook dat merk.