Terug naar overzicht
Hoi KimBij mij juist hetzelfde..op 12-12-09Hogh, moeilijk héTja, de zaal kan al zingen, maar dat is maar flauwtjes héwat ik wel al gedaan heb, is zijn droomauto gehuurd als trouwwagen. was een beetje een onmogelijke opdracht daar ze niet echt te vinden zijn, maar het is me toch gelukt ZONDER DAT HIJ HET WEETdat is een beetje mijn verrassing voor hem...Succes alvastIsabel12/12/2009
hey isabel,bedankt voor je reactie... dat is idd een zeer goed id, probleem is dat zijn beste vriend dat al geregeld heeft...wou eigenlijk iets doen op 't feest zelf...heb je nog andere ideeen?lukken de voorbereidingen een beetje?ik ben nu nog volop aan't worstelen met de misboekje...grtKim20/06/2009
Een covergroepje vragen? Als hij van bepaalde muziek houdt tenminste en als het budget dat toelaat ;-)Valerie04/07/09
Hi Kimberlyik heb zelf nog eens een nieuw berichtje in de "ether" gestuurd. je weet nooit of er nieuwe reactie komen hé....dan stuur ik je ze doorWat de voorbereidingen betreft....ik hoop dat ik tot nu toe niets vergeet ;-))Misboekjes...oeioei ;-))ciaoIsabel12-12-09