Nu Online
Momenteel zijn er 743 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kan iemand helpen? verrassing trouw + verjaardag man

8-6-2009 15:56:42
hallo iedereen,

ik trouw op 20/06 en ben nog op zoek naar een verrassing voor mijn vriend, hij is namelijk dezelfde dag jarig...
kan iemand mij helpen?

groetjes,

Kim

Kimberley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1415

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik8-6-2009 17:17:27

Hoi Kim

Bij mij juist hetzelfde..op 12-12-09
Hogh, moeilijk hé
Tja, de zaal kan al zingen, maar dat is maar flauwtjes hé
wat ik wel al gedaan heb, is zijn droomauto gehuurd als trouwwagen. was een beetje een onmogelijke opdracht daar ze niet echt te vinden zijn, maar het is me toch gelukt ZONDER DAT HIJ HET WEET
dat is een beetje mijn verrassing voor hem...
Succes alvast

Isabel
12/12/2009

Kimberley
20-6-2009
 Meld misbruik8-6-2009 17:23:51

hey isabel,
bedankt voor je reactie... dat is idd een zeer goed id, probleem is dat zijn beste vriend dat al geregeld heeft...
wou eigenlijk iets doen op 't feest zelf...
heb je nog andere ideeen?
lukken de voorbereidingen een beetje?
ik ben nu nog volop aan't worstelen met de misboekje...
grt

Kim
20/06/2009

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik9-6-2009 8:16:01

Een covergroepje vragen? Als hij van bepaalde muziek houdt tenminste en als het budget dat toelaat ;-)

Valerie
04/07/09

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik9-6-2009 12:20:12

Hi Kimberly

ik heb zelf nog eens een nieuw berichtje in de "ether" gestuurd. je weet nooit of er nieuwe reactie komen hé....
dan stuur ik je ze door
Wat de voorbereidingen betreft....ik hoop dat ik tot nu toe niets vergeet ;-))
Misboekjes...oeioei ;-))
ciao
Isabel
12-12-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...