TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
8-6-2009 20:45:03
Hi Melissa,
helaas is Affligem me niet bekend qua feestadressen maar trouwfuif of niet, m'n trouwjurk zou ik toch zeker aantrekken zodat iedereen de kans heeft om de jurk eens te bekijken, niet enkel de familie. En wat de zaal betreft, wij houden niet zo van parochiezalen omdat ze meestal zo ongezellig zijn, maar misschien is dat intussen veranderd ? Groetjes.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-6-2009 20:51:25
Ik denk dat alles afhangt van de aankleding van de feestzaal... Ik zou zeker je trouwjurk aandoen!!! Een ideale reden om je jurk 2x te dragen! En velen zijn ook nieuwsgierig naar je jurk!
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
LeBart
|
8-6-2009 21:53:41
parochiezalen zijn over het algemeen vrij grote zalen ... als je dan een trouwfuif organiseert met een beperkt aantal gasten (kleine 100) kan de zaal al snel een lege ruimte worden.
Probeer de zaal te breken ... gebruik maken van cocktail-tafeltjes bijvoorbeeld of de Discobar meer plaats laten innemen.
Maar het grootste probleem met parochiezalen is het gezellige TL licht dat de meeste hebben. Dit is makkelijk op te lossen met een aantal (gekleurde) lampen die de muren uitlichten. Lichtgevende elementen al dan niet geincorporeerd in de lichtshow. Zo creeer je makkelijk een lounge-achtige sfeer in een doordeweekse parochiezaal.
cheers, LeBart
|
|
Rik
|
9-6-2009 2:22:13
Heb verleden jaar een feestje gedraaid in een kleiner parochiezaaltje, met zo'n oude versleten, wit/zwarte vloer. De familie hadden zelf het buffet mee...kweenie maar het had een ontspannen, leuke sfeer, vrij en blij...ongedwongen. Geen etiquette gedoe, vond het eigenlijk zelf beter dan de grote, stijve luxezalen. En geld gespaard natuurlijk. Het is wat je er zelf van maakt! grtz Discovideo
|
|
Nele
6-6-2009
|
9-6-2009 7:57:29
Hoi Melissa,
Wij zijn zaterdag getrouwd in een parochiezaal en hier was niets "goedkoop" aan te zien. We hadden de zaal helemaal aangekleed en versierd. We hebben alvast heel veel goede reacties hierop gekregen.
|
|
Yentl
22-5-2010
|
9-6-2009 11:11:02
Hallo Melissa, Wij trouwen ook in mei volgend jaar en geven ons trouwfeest/fuif ook in een parochiezaal hier heb je echt een blanko blad eigenlijk waar je heel veel met kunt doen, je kan zelf inrichten hoe je wil en zelf de versiering kiezen enzo. Dus ook het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil :-) Ik ga mijn trouwjurk dragen op de trouwfuif maar het kan zijn dat ik voor later op de avond als de sfeer goed los komt een makkelijker danskleedje voorzie, ik ben er nog niet helemaal uit ;-)
Groetjes Yentl
|
|
katrien
8-5-2010
|
9-6-2009 11:39:47
wij gaan volgend jaar ook trouwen in een parochiezaal. tips voor aankleding en versiering zijn altijd welkom!
|
|
Luc
|
11-6-2009 11:46:24
Zijn onlangs naar een leuke locatie geweest daar in Affligem: "Rent a Pub Bouchout", gelegen aan de Brusselse Steenweg (tegenover Feestzaal het Brouwershof). Dit was ook een trouwreceptie, annex fuif: losjes opgevat, eigen hapjes en buffet door vrienden van het koppel. Eigen bediening kan. Men mag er zelfs eigen wijnen meebrengen. Bieren en frisdranken worden er geschonken tegen groothandelsprijzen ... Een supertoffe, ontspannen party daar ! Was toch wel iets anders daar dan een parochiezaal (waar je van alles dient aan te sleuren om het iets gezellig te maken), maar zonder dat het ons echt duur leek te zijn.
Carolien en Luc
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|