Terug naar overzicht
Hi Sophie,jazeker het gaat over de liefde en het is helemaal niet negatief, zo te zien. Dus doen maar, zou ik zeggen! :DGroetjes
Ik zal het even vertalen:Als afbetaling geef ik niets. Niets meer dan wat ik heb. Zelfs geen rilling, nu niet. Het is de lucht die ik inadem, het is de val voor jouw voeten, het is mijn lied dat ik zing als jij weg bent. Ik beken jij bent mijn primaire oorzaak, nu in mij, van al het goede wat er is. ahahah. Ik weet jij bent de vervroegde lente Ahahah het bewijs dat laat zien welk effect jij op mij hebt. Al mijn hoop en mijn angsten, mijn hoop en mijn angsten zijn op dit ogenblik duidelijk. Jij bent de ware. mijn maan, mijn sterren mijn zon. Hierdoor krijgen mijn longen andere lucht. Voor de rest ben jij het goede dat er is. ahahahik weet het is een vroege lente ahaha. Het voorbeeld dat laat zienhoeveel effect jij hebt op mij. Bloemen die ontspringen uit bramenstruiken hier buiten genezen zij mijn fouten. Jij bent zonder twijfel de schepper van deze lente die er is in mij, in mij hier buiten in de ontspanning.Voila dat zou het moeten zijn, gaat dus zeker over liefde!Groetjes