Terug naar overzicht
Hey,dit is net voor de nieuwe collectie uitkomt in oktober.Dus solden in september.Groetjes
Inderdaad, maar reken niet op grote kortingen, hoor! Ik heb in de winkel nog verscheidene jurken van de collectie van 2008 zien hangen die nog voor de volle pot worden verkocht!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik heb mijn jurk gekocht in november 2008, dus dat was collectie van 2008, in januari kwam de nieuwe collectie uit. Het scheelde de helft, en soms is het enige verschil met de nieuwe collectie een bloemetje of strikje meer of minder... Je moet maar eens op internet surfen, er zijn echt wel "bruidssolden" te vinden hoor !Succes !! Tinneke
Hey,Welke maat heb je? Ik heb een kleed van 2009 dat ik verkoop. Is spiksplinternieuw omdat ik op het laatste moment een ander kleed gekozen heb. je kan me mailen op kuup1@skynet.be
Hey!Overal hoor ik dat de meeste jurken van 2009 nu ver uitverkocht zijn, dat ik echt snel moet zijn wil ik nog zo'n jurk hebben.Ik vraag me dan af wat die winkels doen tijdens de zomervakantie, want ja, als alles blijkbaar ver weg is... (zogezegd). Ik weet niet als ik moet wachten op de 2010 collectie als ik nu ook al een mooi kleedje heb gezien (van 2009).Wat denken jullie?
Er zijn nu gerust solden te vinden op de collectie 2009, hoor! Ik kocht gisteren een Marylise 2009 aan halve prijs!