Terug naar overzicht
hi, ik had op aanraden van iemand op dit forum, snoepboeketjes gemaakt. Echt niet veel werk en mooi resultaat.Ieder kind kreeg ook nog een bellenblazertje in de vorm van een bruidstaart.
Ik verwacht véél kindjes (aangezien ik leerkracht ben in 2 klassen én ik heel wat jongere nichtjes en neefjes heb), dus heb ook iets goedkoops gezocht. (ik voorzie dan ook 100 'geschenkjes' --> 1 klas van 20 lln en 1 klas van 29 lln = 49 kinderen, die mss nog een broer of zus meebrengen... Dan nog wat neefjes en nichtjes... Je kan tellen!) Ik ben in AVA doorschijnende zakjes gaan halen en ga er hartsnoepjes insteken (ga ik halen bij Makro, daar heb je grote verpakkingen). Als ik nog iets leuks kleins vind, kan ik dat er nog aan bevestigen met het lintje, maar dat bezie ik nog wel, want alles x100...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Mijn dochtertje heeft ooit eens van een koppeltje een grote lolly in hartvorm gekregen, met een kaartje met hun namen eraan. Vond ze superleuk !Succes !
saté stokjes met spekken aan? Grote lollies? kleine zakjes snoep?groetjes, Carolina
Hoi Annelies,in de Ava kan je vanalles vinden, wij hadden daar mooie doosjes gekocht (was eigenlijk bedoeld voor doopsuiker) en hebben daar van die suikerhartjes in verschillende kleuren in gedaan. Een mooi lintje errond en het resultaat was prachtig, we hebben er heel veel complimentjes over gekregen en het heeft ons niet veel gekost!Groetjes,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
Wij laten een ijskarretje komen omdat het moeilijk is in te schatten hoeveel stuks je juist nodig hebt. De volwassenen kunnen dan ook een ijsje nemen als ze willen, want een ijsje smaakt altijd. Je hebt er zelf geen voorbereiding aan en je hebt geen overschot!
Wij geven een zakje snoep met een potlood aan.
Hoihoi,wij trouwen op 24oktober dit jaar. Wij werken ook met een ceremoniemeester en deze vertelde ons dat we best zorgden voor een mandje met snoepjes voor als we de kerk uitkomen. Zo kun je dan als bruid het bloemetje van het kindje in ontvangst nemen terwijl de bruigegom een snoepje aanbiedt .. :)
Hoi Annelies,ik was eigenlijk een beetje verbaasd toen ik je vraag las.Ik wist namelijk helemaal niet dat er iets voorzien moest worden voor de kindjes die iets komen afgeven.Heb dit nog nooit op een trouw zien gebeuren.Is dit echt zo gebruikelijk?? GroetjesLindsay