TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
|
9-6-2009 10:27:30
ik dacht dit ook te doen op huwelijksreis, maar heb het niet gedaan. Het woog ten eerste al erg zwaar, als handbagage was het al zeker niet te doen, en in de valies was geen optie omdat het verloren zou kunnen gaan. Ik denk dat het er van afhangt hoe je kleed eruit ziet. Voor die van mij ging het echt niet, maar wij gaan deze zomer nog foto's laten nemen op de plaats waar ik ten huwelijk ben gevraagd (helicopter,en de zee)
|
|
annick
4-7-2009
|
9-6-2009 12:01:10
Dag Valerie, wij trouwen ook op 4 juli en gaan ook naar Mexico op reis! We vertrekken op 8 juli naar New York en dan vliegen we op 12 juli verder naar Cancun (tot 24 juli). Ik ben ook van plan om mijn kleed mee te nemen voor een fotoreportage. Ik zal dit meenemen als handbagage. De enige reden waarvoor ik nog twijfel is omdat we ook naar NY gaan (misschien ook een reportage?) en de terugvlucht van Cancun over Miami en NY naar Brussel is, dus 2 stops en 24 uur onderweg!
|
|
s
1-6-2007
|
9-6-2009 12:56:27
Ik zou het als handbagage meenemen. Als gewone bagage kan je het wel veilig wegsteken in een harde koffer, maar je hebt de kleine kans van 0.5% ofzo dat je je koffer kwijt bent. En dan spreek ik nog niet over de stress waarmee je in de vlieger zit omdat je schrik hebt dat je het misschien kan kwijt geraken. Niet doen!
Ik heb zo al in een vliegtuig gezeten! Vreselijke vlucht alleen daarom, ik steek nooit nog iets emotioneels waardevols in een koffer. Dat kan ik blijkbaar niet aan van de stress. Jij misschien wel.
Uitzoeken hoe het als handbagage moet. Voor de exacte richtlijnen je vliegtuigfirma of reisburo contacteren. Liever het zelf juist uitzoeken dan afgaan op wat er gezegd wordt. Vaak veranderd dat of verschilt dat per maatschappij.
|
|
Tessa
10-10-2009
|
9-6-2009 13:40:44
Valerie,
Ik hou mijn kleed gewoon aan... :-)
Gr. Tess
|
|
Geert
4-7-2009
|
9-6-2009 14:05:37
zo lang op de vlieger zitten met dat kleed zie ik ni zitten. en het is ook 6 dagen na den trouw. Maar heb net naar reisorganisatie gebeld zoals aangeraden en ze gaan het uitzoeken: da meisje had die vraag, bizar genoeg, nog nooit gehad :-) Ik hou jullie op de hoogte!
Valerie
|
|
Geert
4-7-2009
|
9-6-2009 14:19:24
Heb net telefoon gehad: kleed en kostuum mogen mee als handbagage, gratis, maar moeten in een doos, mogen dus niet op kleerhanger, omdat het een vakantievlucht is en geen businessvlucht. En dan moeten de afmetingen en alles op tijd doorgegeven worden.
Valerie 04/07/09
|
|
sarah
17-5-2008
|
10-6-2009 8:24:04
wij zijn nogmaals getrouwd op bali. Ik had hier een prachtige ian stuart en heb uiteindelijk beslist om die niet mee te nemen.
1) mocht niet mee in handbagage 2) was veel te zwaar en te groot voor in een koffer 3) ik was blij dat ik het niet aan had, want het was veel en veel te warm geweest voor de fotoshoot
ik had dus vooraf nog een mooi ander kleedje gekocht en het waren ook prachtige foto's
we hebben dus 2 heel verschillende trouwalbums
|
|
Geert
4-7-2009
|
10-6-2009 9:40:17
@ Sarah: ik zou net graag mijn trouwjurk meenemen, omdat ik ze maar 1 keertje kan aandoen en ik dat langs den ene kant zo'n zonde vindt, maar langs den andere kant ook té leuk om maar 1 dag aan te doen. kBen er nog over aan het nadenken hoor, heb mijn kleedje nog niet en ik ga, als ik het ga ophalen, het er eens over hebben met de mensen van de winkel.
Valerie
|
|
Dorien
9-7-2010
|
10-6-2009 10:43:00
Hoi Valerie!
Eigenlijk geen reactie op je berichtje... Maar waar trouwen jullie? Wij hebben dezelfde fotografe. Mogen 24 juni eens langs gaan om alles eens te bekijken en te bespreken. Als je wil kunnen we babbelen via mail? Jeffrey_Dorien@hotmail.com
Groetjes Dorien 09|07|2010
|
|
vanessa
23-5-2009
|
10-6-2009 15:14:18
hey dames,
blijkbaar willen velen plots hun kleedje wel meenemen, maar weinig doen of deden het .. had er nog nooit een letter over gelezen op het forum, ik deed het gewoon, zonder veel te twijfelen ... in't ergste geval (nachtmerrie-geval dus) ben je je kleed kwijt .. maar in't beste geval heb je prachtige originele fotos + een kleedje dat mee was op je romantisch honeymoon vakantie :) (daarbij deelt je kleedje wéér mee in romantische herinneringen)
ik nam m'n kleed mee naar de malediven, maar de meesten hier gaan wel m'n verslagje gelezen heben van 23 mei en de foto's gezien hebben ...
als je dit als handbagage meeneemt: veel succes .. als je denkt aan de voorziene ruimtes voor handbagages heb ik daar toch serieus vragen bij hoor ... (tenzij je in first class vliegt misschien..)
wij hebben een extra koffer meegenomen, en ja, risico dat je je koffer kwijtbent, maat procentueel gezien zou je al heel veel tegenslag moeten hebben dat je net die koffer niet meer terug krijgt ... kvind trouwens ook dat het veiliger verpakt zit in een harde koffer dan in doos bij handbagage ..
je moet er iets voor overhebben natuurlijk ... ik zou het opnieuw zo doen, was een enorm leuke ervaring! En als je het overweegt maar twijfelt: doen! anders denk je achteraf steeds van 'ja ... hadden we het toch maar meegenomen ...'
groetjes vanessa
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|