Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gemengd Koor

9-6-2009 15:49:11
Hey!
Wij trouwen ergens eind juni volgend jaar (normaal 26 juni 2010),provincie Antwerpen

We hadden graag in onze huwelijksviering in de kerk een gemengd koor gehad, die je rillingen doet krijgen.
Kan iemand ons een koor aanbevelen?

THX

Maarten en Jana

Maarten

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1188

joke
1-8-2009
 Meld misbruik10-6-2009 13:39:38

hey!

Ik weet dat er in Hoogstraten één koor is dat op locatie in trouwmissen gaat zingen. Maar hetwelk, geen idee dus googlen zou ik zeggen!

grtj

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-6-2009 9:27:37

Beste Maarten en Jana,

Hangt er natuurlijk vanaf welk soort koor jullie zoeken: gospel, klassiek, eentje dat covers zingt, wereldmuziek,...

Wij hadden een klassiek koor in onze mis, en hebben heel veel lovende reacties gehad: Kathedraalkoor Hasselt (www.kathedraalkoor.be ). Zij zingen ook huwelijksmissen buiten Limburg, maar ik weet niet hoeveel zij eventueel vragen voor verplaatsingskosten.

Een ander klassiek koor is Arti Vocali (http://arti.dynalias.org ), dit is van Antwerpen.

Beide koren zijn ongeveer even groot en zingen regelmatig huwelijksvieringen.

Moet toegeven dat ik niet helemaal onbevooroordeeld ben (ik zing zelf in Kathedraalkoor Hasselt en heb nog bij Arti Vocali gezongen), maar de positieve reacties die wij kregen op het Kathedraalkoor in de viering waren niet te tellen. Er waren mensen die een extra inspanning deden om naar de viering te komen omdat het koor zong (wij hadden op de uitnodiging vermeld dat de muziek werd verzorgd door het Kathedraalkoor Hasselt).

Veel succes !
Joke
(vandaag 50 dagen getrouwd)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...