Terug naar overzicht
hey!Ik weet dat er in Hoogstraten één koor is dat op locatie in trouwmissen gaat zingen. Maar hetwelk, geen idee dus googlen zou ik zeggen!grtj
Beste Maarten en Jana,Hangt er natuurlijk vanaf welk soort koor jullie zoeken: gospel, klassiek, eentje dat covers zingt, wereldmuziek,...Wij hadden een klassiek koor in onze mis, en hebben heel veel lovende reacties gehad: Kathedraalkoor Hasselt (www.kathedraalkoor.be ). Zij zingen ook huwelijksmissen buiten Limburg, maar ik weet niet hoeveel zij eventueel vragen voor verplaatsingskosten.Een ander klassiek koor is Arti Vocali (http://arti.dynalias.org ), dit is van Antwerpen.Beide koren zijn ongeveer even groot en zingen regelmatig huwelijksvieringen.Moet toegeven dat ik niet helemaal onbevooroordeeld ben (ik zing zelf in Kathedraalkoor Hasselt en heb nog bij Arti Vocali gezongen), maar de positieve reacties die wij kregen op het Kathedraalkoor in de viering waren niet te tellen. Er waren mensen die een extra inspanning deden om naar de viering te komen omdat het koor zong (wij hadden op de uitnodiging vermeld dat de muziek werd verzorgd door het Kathedraalkoor Hasselt).Veel succes !Joke (vandaag 50 dagen getrouwd)