TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marijke
13-9-2009
|
9-6-2009 17:11:43
na ontvangst van de uiteindelijk factuur (niet ervoor of je kan vrezen voor andere 'fouten', protesteren via aangetekend schrijven en dan betaal je louter het niet-geprotesteerde gedeelte. aan hem dan om verdere stappen te ondernemen (met weinig kans op resultaat voor hem) groetjes en veel moed! je hebt nog massa's tijd om alles te regelen, komt wel in orde.
|
|
nele
8-8-2009
|
9-6-2009 17:14:50
Hey,
Ocharme Veerle! Toen onze zaal 2 weken geleden afbelde moest onze drukker haastje repje al de uitnodigingen opnieuw drukken. Maar die deed zijn werk gelukkig goed. En snel trouwens. Onze advocaat is nu wel bezig met de drukkerskosten te verhalen op de zaal die afbelde. Ik zou de drukker zeggen dat de foute druk sowieso niet betaald wordt, je kan toch niet gaan betalen voor een ander zijn fouten. Maar mss pas van je oren maken als je je uitnodigingen effectief vast hebt.
succes! Nele 08-08-09
|
|
katleen
8-8-2009
|
9-6-2009 19:21:19
slechte ervaring met de drukker,.. Ik word nog steeds kwaad als ik aan vorige week denk... Mijn nicht (grafisch ontwerper) heeft onze uitnodigingen ontworpen. maar door omstandigheden vertrekt ze op 17 juni naar india voor 3 maanden. Nu hadden we met onze drukker afgesproken (enkele weken op voorhand) dat onze uitnodigingen uiterlijk 12 juni moesten geleverd worden. Zij bevestigden ons meermaals dat dit geen probleem was. 2 weken voor die datum moesten wij het materiaal aanleveren en dan werd het gedrukt. Ze gingen ons een offerte maken. Maar op die vrijdag hadden we nog steeds geen offerte, gebeld. Het was geen probleem wat hadden nog voldoende tijd om aan te leveren, alles kwam in orde. Dinsdag opnieuw gebeld want nog geen offerte (maandag was pinkstermaandag). offerte gekregen, goedgekeurd en alles definitief bevestigd. Donderdag stuurt die drukker een mailtje dat ze onze uitnodigingen ver^plaatst hadden met levering op 19 juni. Ik in alle staten want ten eerste doet ge zoiets niet als anders is afgesproken en ten tweede verwittigd ge dan niet via mail ma doet ge de moeite om te bellen. Ik gebeld en zeiden ze dat het onze fout was omdat het materiaal te laat werd aangeleverd. Ma wie bevestigd zonder offerte? Het grote probleem is dat mijn nicht na die datum weg is dus bij problemen kan ik geen aanpassingen doorvoeren. Maar na verschilende telefoontjes heeft de drukker op vrijdag gezegd dat ze het niet meer doen!!!4 het bracht teveel stress mee. Dus moeste we op zoek naar een nieuwe drukker. uiteindelijk is alles opgelost maar heb toch de nodige stress gehad!
Katleen
8-8-9
|
|
Heidi
4-7-2009
|
9-6-2009 20:45:03
Hey Veerle, mijn uitnodigingen bestellen ging ook niet zonder stoot of slag. Bij mij lag het aan de uitgever en niet aan de drukker. Eerst zeggen ze niet dat ze niet alles in voorraad hadden dus wilden ze het 3 weken later pas opsturen ipv binnen de 4 dagen, dan sturen ze na kwade telefoon de uitnodigingen op maar niet met het volledige materiaal...En dan doen ze daar alsof ze van niets weten. Gelukkig is het alm goedgekomen dankzij de drukker die gratis voor mij het ontbrekende materiaal leverde. Achteraf bezien is het niet zo erg allemaal want ook al krijgen de mensen hun uitnodigingen pas 4 weken van tevoren, het duurt toch redelijk lang voor ze je antwoorden. Ik snap de frustratie wel. Normaal zullen en mogen ze je niets aanrekenen voor fout drukwerk. Gene paniek. Groetjes
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
10-6-2009 7:50:39
Hoi,
Als jouw drukker enigzins correct is, rekent hij de foute druk niet aan en doet hij een tegemoetkoming voor 'het leed'.
Je hebt gelukkig 8 weken gerekend. In principe, voor 'de etiquette' moeten uitnodigingen 4 tot 6 weken op voorhand worden verstuurd. Misschien kan je vragen om de enveloppes al te krijgen, zodat je de adressen al kan schrijven, postzegels plakken, enz... zodat, als je ze dan krijgt, je enkel nog de uitnodigingen in de enveloppes hoeft te steken en te bussen. Bespaart heel wat werk op het moment zelf, en zeker als je het druk hebt met werk/examen.
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
de
7-7-2007
|
10-6-2009 8:47:55
check es bij www.burocad.be of www.gazelle.be professioneel heel veel mee samengewerkt, correcte en snelle levering, kwalitatief super en aan scherpe en eerlijke prijzen...
Gr, Dé
|
|
Lien
1-8-2009
|
10-6-2009 9:29:58
Ik zou ook wachten tot je de factuur krijgt en dan mondeling vragen: je rekent de tweede druk toch niet aan?
En volgens mij gaan ze dat sowieso al niet doen hoor! Dat zou nogal wa zijn... Sta maar op je strepen!
En, zooo laat ben je niet hé. Als je ze snel hebt, hebben je gasten de uitnodiging nog 6 weken op voorhand en da's volgens de 'etiquette' ook nog goed hé.
Groetjes
Lien 01/08/2009
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|