Terug naar overzicht
Hey Vicky,ook wij hebben een viering zonder eucharistie, omdat ik niet echt een heel gelovig type ben. Onze pastoor raadde ons dan aan om de eucharistie te laten, was een beetje gedateerd, zei ie zelf :). Ik vind het idd ook niet gemakkelijk, heb ook al enkele voorbeelden van misboekjes maar dan met eucharistie. Ik zou het klaar moeten hebben voor 10/10 :) Onze pastoor zou me een vd weken wel enkele voorbeeldjes doormailen, als je wil stuur ik ze wel verder. Laat maar iets weten!cindyabts@hotmail.comGroetjes,Cindy 10/10/09
Hallo,Wij hebben ook een viering zonder eucharistie. Ik had ook enkel boekjes met eucharistieviering als voorbeeld maar heb dan gewoon het stuk van de eucharistieviering eruit gelaten. En was in orde zo voor de priester dus :-)Groetjes,Katrien19/06/2009
Hey,Wij trouwen 04/07/09 en hebben ook gekozen voor een viering zonder eucharistie. Hieronder vind je de inhoudstafel van ons boekje. Wij hadden dit zo doorgekregen van onze priester. Hopelijk helpt het jullie verder!Welkom Vergevingsmoment Openingsgebed Eerste lezingEvangelie Huwelijksritus Drie vragen Trouwbelofte Ringen Huwelijkskaars ( al of niet)Voorbede Huwelijkszegen SlotgebedWegzending en zegenNog veel plezier met de voorbereidingen.groetjesIlse
Hey,Ook wij hebben gekozen voor een gebedsviering in plaats van een eucharistieviering. misschien kan ik ons misboekje eventjes doormailen naar je?GroetjesSofie
Hey!Bedankt alvast voor de reacties ...Jullie mogen zeker en vast jullie misboekje bezorgen.Mijn emailadres is vickymols@hotmail.comGroetjesVicky15/05/2010
Hey vicky, heb mijn misboekje zopas doorgemaild naar je!
Bedankt Sofie! Ze zijn aangekomen!Hartelijk bedankt!GroetjesVicky15/05/2010
Hoi iedereen Ik ben wel een beetje laat, maar ook wij gaan trouwen zonder eucharistie. Zou je het huwelijksboekje ook eens naar ons willen doorsturen? ons emailadres is : tom.hanegreefs@gmail.com Alvast bedankt!! Laura