Terug naar overzicht
Grappig! :)
ja man als da nie sjeik is. maar geef mij toch maar een gewone openingsdans, want kzal daar eerst proberen op te dansen met mijn kleed. :-)groetjes
Ja, schijnt echt een rage te zijn in de VS en Australie om zo'n leuke openingsdans te doen.
Jah geweldig he! Ik had dit al meerdere keren op utube gezien!Gisteren toevallig nog aan mijn ventje laten zien, die ziet dat ééécht niet zitten, hehe, en ik zie het niet zitten om gewoon te slowen..Misschien kan ik hem nog bepraten, haha, maar dan moet het wel snel gaan ;-)27/6
Ik vind een mooie slow, een innig moment van samen dansen toch nog steeds het mooist. Ik ben hier echt niet voor te vinden.
Ik deel Katriens mening : dit is aan ons niet besteed, hoewel ik de video best grappig vond. Wij houden het ook liever bij een tijdloze slow.
Super!!!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij zijn aan hetzelfde bezig in het grootste geheim :-)Had deze link voor jaar al doorgekregen van vrienden die ons da wel zagen doen en idd, onze eigen versie met jaren 90-nummers weliswaar én ik vind het superleuk om te oefenen!!Valerie04/07/09