Terug naar overzicht
Hoi Wendy,Mijnen toekomstige (hihi) gebruikt dit al een paar jaar, dus ik kan je wel helpen. Hij is er heel tevreden van en gebruikt nog een deodorant gewoon voor de lekkere geur (en uit gewoonte denk ik), maar in principe is dit niet echt nodig aangezien je echt een week niet zweet onder je armen en in principe ook niet kan gaan stinken.Ik heb het uit nieuwsgierigheid ook een paar keer gebruikt, omdat het toch wel leuk is om er zeker van te zijn dat je niet zal zweten en geen zweetkringen krijgt tijdens stressituaties, en het werkt echt heel goed. Spijtig genoeg bleef het bij mij telkens een hele week jeuken, dus doe ik het niet meer (geen zicht als je de hele tijd onder je oksels moet staan krabben). Het prikkelende gevoel in het begin is perfect normaal, bij mijn vriend verdwijnt dat steeds heel snel.Groetjes,Evy
Hoi!Ik gebruik het al jaren, en ben er zeer tevreden van!Ik doe het nu zelfs nog maar 1 avond per week,en dat is voor mij voldoende! Ik was me dan gewoon 'smorgens goed met water een zeep! En dan ben je normaal zeker zweet vrij hoor ;)Als jij jezelf beter voelt wanneer je nog eens extra deo wil opdoen kan dit geen kwaad hoor :) dan ruik je zeker fris :)Dat prikkelend gevoel heb ik ook soms...Maar je mag naar het schijnt je oksels 48 uur voor je het gaat gebruiken niet meer scheren...groetjes,Melissa
Ik ben het ook gaan halen. Maar pikken, en uitslag. De 2de week heb ik het er direct na een uur afgewassen. Dan was't al beter. Nog efkes doorbijten. Ik heb wel nog een beetje deo gebruikt uit zekerheid. De eerste week was't net heet weer en ook kei heet bij ons op't werk, overal was ik nat van't zweet behalve onder mijn oksels. Dus het werkt wel. groetjes, Carolina
Hallo,Ik heb dit ook gehaald voor mijn verloofde. Ik heb er wel voor de gevoelige huid gekocht. Deze is maar 36 uur werkzaam maar je zou hier geen uitslag van krijgen (wat wel kan met de gewone). Deze prikt ook niet.Groetjes,Katrien19/06/2009
Vandaag voor de derde (week) gebruikt. Het pikken is al heel wat minder. groetjes, Carolina