Terug naar overzicht
Ik heb een beertje gekocht met op z'n buikje een harten zakje met een ritje. Ik hoop alleen dat ze dit niet te vlug door heeft. groetjes, Carolina
wij hebben elk een klein zakje van ava, een gouden/brons/bruinachtig en een cremekleur. kon niet kiezen dus alle2. bruidskindje nemen dan elk een zakje...
Wij hadden voor de bruidskindjes ook beren en in de pootjes zaten de ringen. Wij hadden die vanbinnen ook nog met een veiligheidsspeld vastgemaakt
ons zoontje heeft de ringen aan een wandelstokje hangen, met een lint in dezelfde kleur als zijn klerengrtKim20/6/09
Ils,Onze getuige zal een speciale kaars met onze namen erop en datum in de trouwzaal komen plaatsen net voordat wij binnenkomen.De ringen zitten rond de kaarsen met een mooie witte strik en als we dan de ringen mogen uitwisselen, dan doen we die strik los...Veel plezier en succes.Gr.Tess
Wij hadden voor de bruidsmeisjes een mini-uitgave van mijn boeket en voor het bruidsjongetje een houten hijskraan gekocht. Aan de haak van de hijskraan hing een groot houten hartje waaraan onze trouwringen werden bevestigd. Het was heel emotioneel toen het jongetje met zijn hijskraan de kerk binnenreed. Wij verkopen de hijskraan. Winkelprijs : 99€ - Verkoopprijs : 60€ (accessoires inbegrepen).Indien je interesse hebt, kan ik je steeds een foto doormailen. Stuur dan een mailtje naar janick.desaedeleer@telenet.be
Beste Ils,Als je even googelt, vind je wel wat alternatieven, bvb een ringroos, gevonden opwww.ikenmij.nl/ringroos.htm groetjesRebecca21/08/09
wij hadden een 'antiek' kistje. Opgevuld met de stof van mijn kleed. Ook een beetje stof opgerold en daar de ringen rond gedaan. Was wel een leuk effect, en trots dat de meisjes waren dat zij dat kistje mochten openhouden!Nele 28/02/2009
Hoi,Onze ceremoniemeester had een heel mooi eenvoudig voorstel. Op het moment dat hij de ringen aan het kindje zal geven, geeft hij ze gewoon los, in zijn handjes en het kindje draagt ze dan gewoon zo tot bij ons. Wij zijn ook niet zo beertjes enzo achtig.Succes!Rebecca27/06/09
Mijn dochtertje had een mini uitvoering van mijn bruidsboeket (eenvoudig modern boeket met calla's) en daar hingen de ringen aan.
Bij vrienden van ons hingen de ringen aan 2 grote witte ballonnen, gevuld met helium, die vastgemaakt waren aan de stoelen van het bruidskoppel. Bij het stukje over de ringen, werden de ballons naar beneden getrokken aan het witte lint waarmee ze vasthingen en werden de ringen zo losgemaakt. Héél mooi moment!!!Groetjes,Vérohttp://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij gaan onze ringen vastnaaien op het alom bekende rode hart kussen met armpjes van Ikea. Mijn zoontjes zullen het aanbrengen. Zo'n wit ringkussentje was niet echt ons ding. Groetjes en veel succes!
Wij hebben een beertje van me to you ,van de bruidswinkel om de ringen in te stoppen hangt een zakje aan,we hebben beide kinderen,is ons tweede huwelijk en was moeilijk te kiezen wie de ringen zou geven, is het petekind van Guy geworden ,die al wel 16 is maar heel fier dit te mogen doen ,zo mijden we discusie tss eigen kinderen........Linda
wij hebben ook een koppeltje van de me to you beertjes (in trouwkleding) en mijn twee zoontjes zullen elk 1tje aanbrengen. Die beertjes zijn echt niet overdreven duur en zijn echt wel schattig. zeker als er bruidskindjes bij zijn.Groetjes, Sylvia20 juni 2009
Bij ons heeft de floriste die het bruidboeket gemaakt heeft een alternatief kussen gemaakt. Was zeer mooi.Het kwam uit L'Atelier te Aalst
Wij hebben een gehaakt vliegtuig (zoals een knuffel)met wit en lichtblauw. Besteld via www.dekleinezebra.be . We gaan op elke vleugel een ring vastmaken met een gebroken wit lintje. Achteraf willen we het vliegtuigje gebruiken als knuffel voor ons kindje.