Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huyze de baere

10-6-2009 9:00:56
We zijn gisteren gaan kijken naar Huyze de Baere en vinden het allebei prachtig! Maar we vrezen er een beetje voor dat de zaal te klein is voor 120 mensen. Heeft er iemand daar al een feest gegeven met dit aantal? En hoe werden de tafels gezet? In welke zaal, in 1 zaal of verdeeld over de 2? Lise

liselotte
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 2743

katrien
7-8-2010
 Meld misbruik10-6-2009 10:35:07

Hallo,

Er is zeker en vast plaats voor 120 man. Er worden zelfs trouwfeesten gegeven voor 200 man. Indien er veel genodigden zijn, worden deze mensen verdeeld over de twee zalen! Trouwens als je nu uitrekent dat er ongeveer 120 man komt, hou er dan rekening mee dat er sowieso een deel afvalt door ziekte, vakantie, ... ! (onvermijdelijk)

Wij waren onmiddellijk verkocht door het mooie interieur en de vriendelijke ontvangst! We horen niet anders dan positieve commentaren over het eten en de bediening. We hebben er dus veel vertrouwen in ...

Ik wens jullie veel succes met de zoektocht. Indien jullie twijfelen voor 'De Baere'; GO for it, hier zal het zeker en vast in orde zijn!!

groetjes

Lieven

Meld misbruik10-6-2009 11:16:39

Beste Liselotte

Proficiat met je huwelijk.

Als DJ draai ik regelmatig in Huyze De Baere.

Mijn ervaring is dat de zalen gezellig zijn en mooi in elkaar lopen zodat je het gevoel hebt dat je in een grote maar toch sfeervolle zaal bent.

Zoals Katrien zegt, zorgt het mooie interieur en de vriendelijk bediening ervoor dat je je thuis voelt.

Met muzikale groeten

DJ Lieven
www.ludwigs.be
Ludwigs DJ-team

liselotte
26-6-2010
 Meld misbruik10-6-2009 11:28:12

bedankt voor jullie berichtjes. Ik zit toch liever allemaal samen in één zaal.Bijkomend feit is dat er bijna geen data meer vrij voor lente-zomer 2010. Daarom blijft we het godshuis ook nog een optie.Hier is onze datum wel nog beschikbaar Maar we vrezen dan weer voor de prijs.

Sofie

Meld misbruik10-6-2009 12:03:15

Hey Liselotte

Er zal inderdaad een groot prijsverschil zijn met het Godshuis: daar betaal je bovendien ook zaalhuur als je niet voldoende genodigden hebt. Wel een mooie locatie natuurlijk maar er zijn nog veel opties hoor, kijk maar eens rond op deze site en je vindt al zeker 10 zalen

succes!

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik10-6-2009 13:40:04

Wij trouwen in oktober in De Baere. We zullen ongeveer met een 110 mensen zijn en deze worden dan geplaatst in de zaal waar het wandtapijt hangt (dus niet in de pergola). De pergola wordt dan vrijgehouden voor het dessertbuffet (als je dit natuurlijk ook doet) en om te dansen. Zo kunnen de mensen die niet zo van dansen houden gewoon rustig blijven zitten (zonder dat de boxen in hun oren spelen) en toch genieten van de danspassen van de anderen. Er is naast de de pergola ook een salon met zetels en open haard, daar kan de muziek ook zachter gezet worden zodat men daar rustig kan praten en van een degustiefje kan genieten.
De eigenares heeft super veel ervaring en ideetjes dus ik ben gerust in haar professionaliteit.
Godshuis is ook mooi maar ik ben daar al naar diverse trouwfeesten geweest en ik vind het jammer dat er ten eerste verschillende huwelijken zijn op één avond (stoort toch wel vind ik) en ik vind het ook niet zo'n gezellige zalen, je moet zelf zorgen voor alle aankleding terwijl De Baere zelf veel in huis heeft (en zo lopen de kosten hoog op).

Veronik
27-9-2009
 Meld misbruik10-6-2009 15:10:46

hoi barbara,
wanneer trouw jij in oktober? Wij hebben ook onze feest in de baere. Ook in oktober. Leuk om een lotgenootje te leren kennen

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik10-6-2009 23:46:11

Hey

wij zijn op 23 mei jongstleden getrouwd, en ons feest was in Huyze De Baere. Wij hadden 171 genodigden op het avondfeest en dat was helemaal geen probleem, uiteraard stonden die niet allemaal in de orangerie (zaal met wandtapijt), maar alles loopt zo mooi in elkaar dat niemand daar iets van gezegd heeft. De zaal is dus zeker niet te klein!! Bij ons was de verdeling als volgt: 2 x 8 pers in het 'groene salon', en 6 tafels (totaal 54 pers) in het stuk tussen de orangerie en de dansvloer, en dan 11 tafels in de orangerie zelf (+/- 100 man). Die verschillende delen hebben ons in het begin ook doen twijfelen, maar dat was helemaal niet nodig, want het geeft de zaal karakter en gezelligheid. En zelfs moest het slecht weer zijn is de zaal nog supergezellig.

Verder kan ik de zaal enkel maar aanraden!! De familie De Baere legt er echt zijn ziel in en dat zie je, ze willen jullie een onvergetelijk feest geven, en pas daarna gaat het om centen, terwijl het in de meeste zalen eerder omgekeerd is.

Iedereen praat trouwens nog over onze trouw en dat de zaal zo mooi was, zo gezellig en dat het eten zo heerlijk was. We hebben echt nog geen woord kritiek gehoord, iedereen is met zijn mond opengevallen (zelfs mn oma die anders altijd kritiek heeft op alles en iedereen)! Ook de genodigden van de 1ste receptie zeiden dat ze nog nooit zo'n receptie hadden meegemaakt! Ik kan het echt alleen maar aanraden, en die tafels, dat lost zich wel vanzelf op.

Vrienden van ons zijn in het Godshuis getrouwd, en ik kan alleen maar zeggen dat je in Huyze De Baere veel meer hebt voor je geld, en het is veel gezelliger dan het Godshuis. Ik vond het eten in het Godshuis weinig en echt niet lekker. Het Godshuis zal je waarschijnlijk ook dubbel zo veel kosten als je de zaalhuur en zo bijtelt. Die vrienden zijn ons trouwens komen zeggen ze het bij ons beter vonden ;-). Ik zal het Godshuis zeker niet afbreken, maar het is duur voor wat het is, en dat zegt iedereen die er al naar een trouwfeest gegaan is.

Succes.

Groetjes
Karolien.

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik11-6-2009 17:04:09

Dag Veronik

Wij trouwen op 16 oktober in De Baere. We hebben alle vertrouwen in de gastvrouw, niets is haar teveel en ze is super sympatiek. De mama's waren weg van haar ;-)

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik11-6-2009 17:05:03

Karolien,
Heb jij voor de bloemen gezorgd of de eigenares. Tegen mij zei ze dat ik zelf het type bloemen mocht kiezen en dat ze die dan zou bestellen.

Groetjes

liselotte
26-6-2010
 Meld misbruik11-6-2009 17:46:32

hoi Karolien,
heel erg bedankt voor je reactie. we vinden het godshuis mooi, maar we horen er niet zoveel positief over ... als je dan zo moet beginnen... Huyze de Baere krijgt enkel positieve commentaar, maar ze zitten bijna vol voor 2010! het is in elk geval een adres om te onthouden, wie weet binnen een paar jaar voor een babyborrel ;-)

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik14-6-2009 22:41:03

Hey Barbara,

de eigenares heeft voor de bloemen gezorgd. Wij hebben niet echt bloemen gekozen op voorhand, maar t was prachtig! Geniet ervan van jullie feest, het onze was in ieder geval onvergetelijk!

Groetjes
Karolien.

PS Al bijna vol voor 2010 daar kan ik inkomen. Wij hebben in november 2007 vastgelegd, en we hadden de laatst beschikbare datum in mei 2009. Echt zot!!

asqdsq
1-1-2016
 Meld misbruik2-5-2016 22:13:39

Hallo,

Is er in Huyze de Baere plaats voor een grote en kleine receptie? Het is te zeggen, we willen graag beiden volledig gescheiden houden, en we willen tegelijk dat geen van beiden de gedekte feestzaal ziet. Voor de groet receptie niet, omdat deze niet uitgenodigd zijn voor het avondfeest, voor de kleine receptie niet om een zeker verrassingseffect te hebben bij het aanschuiven aan tafel.

Onze trouw moet in de winter doorgaan, dus buiten is geen optie.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Maarten

Jill
27-5-2017
 Meld misbruik8-6-2016 15:43:50

Hallo iedereen,

What to do? Wij hebben een optie genomen op Huyze de Baere voor ons huwelijksfeest. We verwachten +/- 200 personen voor het avondfeest. Daar de dansvloer eerder aan de kleine kant is en niet centraal ligt, denken wij dat dit niet zo optimaal is voor bijv. de openingsdans. Achteraf ook, lijkt het ons dat de mensen niet fel betrokken zullen zijn bij het dansfeest. Hebben jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Jill

Celine
14-12-2018
 Meld misbruik28-3-2018 14:11:36

Dag Jill, hoe is het uiteindelijk geweest op jullie huwelijk? Wij hebben Huyze De Baere geboekt voor ons trouw in december van dit jaar. We geraken er niet aan uit of we niet beter zelf instaan voor de bloemen op tafel... We hebben er wat schrik voor dat deze heel basic zullen zijn. We vinden jammer genoeg weinig foto's terug van de ingeklede zaal en de bloemen... Ik hoor heel graag je ervaringen! Groetjes, Celine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...