Terug naar overzicht
In sommige gemeentes kan je dat al vastleggen. Meestal is dat 6 maanden vooraf...maar ga gerust eens langs. De kerk kan je ook al vastleggen...hangt af van parochie tot parochie.Wij trouwen op 8/4/06 en de kerk en stadhuis liggen al vast van in juli.Dimi
HalloWij trouwen 26/05/06 en hebben de kerk al vastgelegd. Het gemeentehuis kan ook pas 6 maanden vooraf.groetjes Lien
Wij trouwen op 30 september 2006, en het gemeentehuis ligt al een maand vast. Binnen 14 dagen gaan we naar de pastoor.groetjes
wij trouwen 1/4/06 en kunnen pas volgende week het gemeentehuis gaan vastleggen. De kerk ligt al vast van in maart ongeveer!groetenEls
wij trouwen op vrijdag 4/8/2006 en het grootste deel ligt al vast: de zaal, de kerk, de dj, het stadhuis. Wij moeten enkel de fotograaf nog vastleggen en verder is alles al in orde. Vroeg begonnen is half gewonnen en minder stress als de grote dag nadert.
Hallo,Wij trouwen op 24/06/2006 en bij ons ligt vast: zaal,Dj,Fotograaf,vervoer, kerk ( niet te lang mee wachten want bij ons is er nog een huwelijk, goed dat zij andere uren hadden gekozen). Het gemeentenhuis kan bij ons maar 6 maanden tevoren,een ceremoniemeester hebben we nog niet, maar dat word ook hoog tijd (er zijn er al veel besproken), voor mijn trouwkleed ga ik volgende maand kijken. Nog veel plezier met jullie voorbereidingen, waar trouwen jullie?Groetjes Cindy,
Hey,Wij trouwen op 30.09.05 en hebben onze zaal vastgelegd op 18.11.04. We waren al langs het gemeentenhuis geweest op hetzelfde moment en daar werd het ook onmiddellijk opgeschreven in de agenda, maar je kan maar max 6 maand op voorrand in ondertrouw, aangezien je geboorteuittrekstel niet ouder dan 6 maand mag zijn op het moment van ondertrouw. Bij de pastoor werden ook onmiddellijk alle documenten ingevuld.
Dag Eva,Je kan best het voornaamste zo vlug mogelijk al vastleggen. Dus de kerk kan je zeker al verwittigen. Zou spijtig zijn moest het voor de kerk niet meer gaan en uw zaal ligt al vast op die datum! En het gemeentehuis kunnen wij pas 6 maand op voorhand vastleggen. Dus best ook eerst eens vragen. Voor de rest is bij ons de zaal, de kerk, de fotograaf, visagiste en vervoer al geregeld. Ben ook al begonnen aan mijn misboekje. En zaterdag binnen 14 dagen mag ik trouwkleren gaan kiezen!Spannend!!!Veel succesgroetjessofie15 07 2006