Terug naar overzicht
Hey, wij trouwen een weekje eerder. Ik had eerst drie ideetjes maar er is er ondertussen nog één bijgekomen. Nu zal het het laatst ideetje worden denk ik. een kaarsje of theelicht met houder (ikea 0,25) en de tekst eraan: Ons vonkje van weleer is er met de jaren alleen maar sterker op geworden, het werd een sterke vlam.Jullie aanwezigheid hier is het mooiste gebaar dat aantoont dat jullie in ons liefdesvuur geloven. Geef deze kaars een plekje thuis, beschut tegen weer en wind, waar ze altijd kranig met rechte wiek kan branden en jullie kan herinneren aan dit overgelukkig moment. naam en datummercichocoladedoosje (aldi) en een wikkel (met foto) maken om erond te doen.zelf advokaat maken en potjes vullen (heb ik een lekker recept voor)mini merci chocolaatjes (aldi) en deze in kleinere mica zakjes verdelen (in 2 of 3 verdelen) strikje erond en de tekst: merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de attentie, merci dat je er was!naam en datumIk hoop dat je er iets mee bent. Groetjes, Carolina
Oh ja, de ouders krijgen achteraf een mini versie van ons fotoalbum. De getuigen een bon om te gaan eten of voor een ontbijtmand of zoiets. Waarschijnlijk gaan we achteraf ook nog wel een foto rondsturen. groetjes, Carolina