Terug naar overzicht
Hey,Ik zag laatst in Van Gastel fotoalbums liggen in zo een super oude stijl (precies van mijn oma) met ditjes en datjes aan. Pure nostalgie. Ze hadden ze in A4 en A3-formaat.groetjes,Nele08-08-09
Wat ik leuk en mooi vind is een fotoboek zelf maken op een foto site ,kan zelfs al bij kruitvat.........
Bij Van Gastel hebben ze inderdaad van die albums (kheb er zelf ook eentje) met als opschrift: Mr & Mrs met daaronder een mooi kadertje om een foto van de trouw in te steken.Ook is het waar dat er hele goeie sites zijn om een album samen te stellen. Ik gebruik meestal die van Albelli. Leuk om te maken: je kan achtergronden kiezen foto's in het rond maken, allee noem maar op.In het begin is het effe zoeken maar het wijst zichzelf.Mooi van kwaliteit en goed van prijs!Nog veel succes,Patsy
Hoi,bedankt voor jullie reacties. Die van Van Gastel interesseren me precies wel. Online fotoboeken zeggen me niet zoveel, heb liever iets nostalgischer. Waar vind ik die Van Gastel? Op google vind ik een bloemenwinkel? Is t die dat jullie bedoelen? Walter Van Gastel?groetjes,Nele