Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

djembé

10-6-2009 16:41:32
Hallo,

Wij hebben als thema voor ons huwelijksfeest strand / zuiders gekozen. Djembé leek ons hier perfect bij passen. Tijdens de receptie zouden er een 5-tal mensen djembé komen spelen. Mijn ventje heeft een 3-tal jaar geleden djembélessen gevolgd en er waren een aantal van zijn medeleerlingen van toen die dat met plezier wilden doen. Nu 3 weken voor ons feest zeggen ze af omdat er ene niet kan kan komen wegens andere verplichtingen. Zonder die persoon zien ze het niet zitten om te spelen. Pff Niet dat heel ons feest valt of staat met djembéspelers, maar toch, ik had me er zo op verheugd. Waar kan ik op 3 weken tijd nog andere djembéspelers vinden (tenzij je grof geld betaalt natuurlijk).
Kan iemand van jullie me helpen ??

Groetjes

Tamara
04/07/09

tamara
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1441

tami
26-6-2010
 Meld misbruik10-6-2009 18:51:32

Hallo,

waar zou jullie feest doorgaan, als ik vragen mag ?

Groetjes

Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik10-6-2009 19:08:27

Hoi Tamara...

Ik weet niet uit welke regio je bent, maar in Grobbendonk is er zo een djembé vereniging die op heel wat festiviteiten in de buurt komen spelen. Veronderstel dat ze niet veel vragen want anders zou je ze toch niet zoveel zien hé...Ik geloof dat ze hakuna matata heet..

Succes!
Vicky
15/05/2010

tamara
4-7-2009
 Meld misbruik10-6-2009 20:26:10

Ons feest gaat door in Branst te Bornem.

Groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik10-6-2009 22:53:28

Hallo,

via google vond ik volgend mailadres :

andji@djembefola.nl

Deze mensen luisteren blijkbaar privé en bedrijfsfeesten op. Misschien eens mailen en horen wat ze vragen ?

Groetjes

kim

Meld misbruik12-6-2009 12:30:45

hey

wij hadden de djembe boys op ons trouwfeest
super de max , 200 euro en ze zijn bangelijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...