Nu Online
Momenteel zijn er 712 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NOG 100 DAGEN EINDELIJK !!!

10-6-2009 18:37:37
Eindelijk, vandaag staat de teller op nog 100 dagen! 18 september komt nu toch wel écht dichterbij.Alles loopt vlot tot hiertoe. Maar 1 ding dat ik jammer vind...heb mijn jurk bestelt in Cermo op 01 februari. Mag ze pas gaan passen op 19 augustus...dit bezorgt me écht wel stress..pfff ga ik er wel inpassen...had ze zo graag nog eens gaan bewonderen in de winkel maar ze is er niet meer zucht...niets aan te doen. Is er nog iemand die trouwt op 18/09/09?!!Alvast proficiat aan iedereen hier!!!
groetjes

Maya
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 927

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-6-2009 18:50:53

Proficiat!!! Wij moeten nog de helft doen... Precies vandaag 50 daagjes.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Elke
19-9-2009
 Meld misbruik10-6-2009 19:30:01

Heyhey,

Wij trouwen een dagje na jullie, 19 september dus morgen kan ik ook onze 100 dagen vieren :p.Als het een troost is, ik mag mijn kleedje ook maar op 3 augustus gaan passen. Veel succes nog

inge
27-6-2009
 Meld misbruik10-6-2009 21:05:44

Hey leuk!!
Goh, vanaf de 100 dagen gaat het snel hoor!
Wij nog 17 ... brrrrrrr, ZENUWEN! ;-)

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik10-6-2009 21:33:20

Het zal nu idd snel gaan !!!
Hier nog 9 -bijna 8, zometeen gaan slapen, dan zijn we weer een dagje dichter ! :-)

Maak je geen zorge over je kleedje meid !
Ik ben gaan kiezen in september en ik ben nu zwanger.. 18weken ver!
Ik wist het toen ik 8 weken ver was en die mensen hebben echt ervaring.. ik kon er bij mijn vorige pasbeurt ook niet meer in, logisch .. maar gisteren ben ik terug gaan passen en guess what..het zat als gegoten, ook met die kilo'tjes meer ! :-)

Succes !!

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik13-6-2009 22:36:18

We trouwen ook op 18 september en inderdaad nu zal het wel snel beginnen gaan.
Heb mijn trouwkleed vorige maand nog eens mogen passen maar de aanpassingen(omdat het nog iets te groot zat) worden ook maar pas in augustus gedaan.
Verder ben ik nu de uitnodigingen aan het uitkiezen, misboekje is gedaan en goedgekeurd, juwelen, schoenen en lingerie is oké, bruidskindjes (onze eigen kinderen van 4j en 6j) hebben hun kledij, enkel de schoenen nog (koop ik in solden).
Dj is oké, wel nog op zoek naar een ceremoniemeester! Woensdag nog eens naar feestzaal voor bespreking menu en praktische zaken, volgende maand nog eens afspraak met fotograaf, trouwringen worden ook volgende maand geleverd.

Heb jij nog veel te doen?
We trouwen wel voor de wet op 09/09/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...