Terug naar overzicht
Ik vrees van niet .. zou wel leuk zijn natuurlijk, maar je hebt al geboekt en al een deel betaald.Als de prijzen omhoog gegaan zouden zijn zou je ook niet moeten bijbetalen ;-) dus ik denk niet dat ze zullen herberekenen omdat de prijzen gedaald zijn.Je kan hen altijd eens contacteren om zeker te zijn. Groeties
Hey Wendy,Normaal gezien heb jij een vroegboekkorting ontvangen en het is niet gezegd dat die last minute kortingen groter zijn. Bovendien zou je normaal gezien bij je boeking hebben kunnen kiezen uit een prijs met vast brandstofprijzen of variabel, indien variabel daalt deze mee met de brandstof.Je kan altijd via de website van jetair of thomas cook (of kweet niet bij welke touroperator je geboekt hebt) je reis eens laten herberekenen.Indien je hulp nodig hebt, mag je mij ook eens mailen: travelangelke@yahoo.com, maar wij trouwen zaterdag, dus kan niet garanderen dat je snel antwoord krijgt momenteel.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
hey,je kan je reis niet laten herberekenen. Nu moet je je geen zorgen maken, de brandstofverlagingen zijn meestal minder dan de vroegboekkorting.Geniet gewoon van je vakantie!Lorianne