Terug naar overzicht
hey griet, wij hebben er binnen een 3-tal weken ons huwelijk.Tijdens verscheidene besprekingen konden we inge en luc, de eigenaars, niets verkeerd vragen.Die mensen halen echt het onderste uit de kan om je tevreden te stellen. We houden er ook onze vrijzinnige ceremonie die doorgaat in de tuin en bij slecht weer in de grote feestzaal. Als diner hebben we gekozen voor een BBQ, dit stond niet in hun menulijst maar wij hebben deze volledig samen met hen uitgewerkt en zijn vorige maand ook al eens gaan voorproeven.Wij hebben gekozen voor de ronde feestzaal met uitzicht op de tuin. maandagavond en donderdagavond kan je langsgaan voor vrijblijvende uitleg of je kan ook eens een info boekje oppikken. Je kan hier niet blijven overnachten. muziek moet stil om 5 u 's morgens.enfin, je hoort het ... ik ben helemaal verkocht... die mensen hebben echt het onderste uit de kan gehaald.eerlijkheidshalve moet ik er wel bijvermelden dat ik de grote zaal niet zo mooi vind, maar je hebt ook de keuze uit de ronde zaal (afhankelijk van aantal personen)Wanneer trouwen jullie? Van welke streek zijn jullie? Bij ons ist voor 4 juli... spannend. groetjes ellen