Terug naar overzicht
Hallo Sharon,Wij zijn een tijdje geleden ook naar kasteel Coninxdonck gaan kijken. Het ziet er in ieder geval in orde uit, alleen vond ik de zaal niet zo gezellig, maar dit is een goesting. En ons volk kon er niet allemaal in en moesten er een paar tafels de ene kant staan en nog een paar aan de andere kant ( de zaal is zo in een L-vorm, met in de hoek dan de dansvloer) en ik had liever dat ze allemaal samen zaten. Maar ik denk wel dat het daar in orde is! Je kan altijd eens gaan kijken hé. Wij hebben gekozen voor de Zilverreiger in Oosterzele. Een echte aanrader! Heel mooie zaal en prijselijk! En een heel vriendelijke service!Succesgroetjessofie15 07 2006
hallowij zijn drie weken geleden getrouwd in salons mantovani en het was piekfijn in orde als je wil kan ik je allerlei foto's doormailen van ons trouwfeest vb van dessertbuffet en zoprijs/ kwaliteit is ongelooflijk goed!! Anders mail je me maar: evi@blowreactor.comzaal caipirinha ken ik ook maar eerlijk gezegd kan het er zeker niet aan qua eten en omlijsting