Terug naar overzicht
Héhé, en zo'n slecht weer deze week! Maar tegen zaterdag geven ze weer mooi! Ik duim alvast!Geniet van je zenuwen en van je dagje!Nele
Hey Aline,ze geven inderdaad goed weer uit voor dit weekend,dus dat zit al mee en de rest zal ook wel allemaal goed verlopen!Probeer van je dag te genieten!Véél succes Nancy
Spannneeuunnddd!! Maar inderdaad zaterdag wordt het mooi weer dus het zal zeker een droomdag worden! relax!x
hoi,hier beginnen de zenuwen toch ook te komen ze. Bij mij is het voor zaterdag 20/06. Hopelijk komt het weer voor mij ook in orde. Vanavond nog eens naar de feestzaal en nog eens de kerk gaan bekijken;Maar anders is alles geregeld.Maar ik zit steeds met de vraag of ik niets vergeten ben.Alvast veel plezier en geniet ervabgroetjes
Hoi!Ja, leuk weer, dat maakt het toch allemaal iets mooier nog!Wij trouwen midden-oktober, dus bij ons zal er al veel minder kans zijn op zulk mooi weer!Heel veel succes!!Annelies
Hey alineik trouw ook zaterdag, en hier is het net hetzelfde. Het mag van mij nu echt wel beginnen komen!Ik denk steeds dat ik toch niks ga vergeten zijn. Ik heb alles al 100 keer gecheckt en begin nu toch wel te geloven dat alles inorde is. Ik ben er alvast helemaal klaar voor.Veel succes en vergeet niet te genieten.groeten vanuit west vlaanderenmagali