Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Miserie

11-6-2009 10:42:31
Nog een maand te gaan en we hebben niets dan miserie. Ceremoniemeester is langsgekomen om alles op papier te zetten, wij leggen alles voor aan de familie en dan begint het hé met de problemen en discussies.
Eerder werd al besproken dat wij enkel onze kindjes nemen om voor ons te lopen maar ja, zijn zus heeft ook kindjes en dat is in het verkeerde keelgat geschoten. Zij wou dat ook haar kindjes meeliepen. Ik dacht dat alles rustig was nu maar nu alles op papier komt te staan begint het terug hé. Mijn papa is er niet meer dus daar knelt het schoentje, er moet iemand alleen lopen. Dan heb ik gisteren maar beslist om samen de kerk binnen te komen, we gaan het zo oplossen. Dan beginnen ook de zenuwen mijn moeder te vellen en heeft zij nu haar twijfels of ze wel wil komen want ze ziet dat allemaal niet zitten... pff!!! En dat moet dan onze mooiste dag van ons leven worden é!

Dagmar
1-5-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 794

karin
9-9-2009
 Meld misbruik11-6-2009 10:50:03

Hé lieve Dagmar...
Meisje,ook ik ken dat probleem,mijn toekomstige heeft nog 2 broers,en er is er maar één die wil komen,want de 2 schoonzussen komen niet overeen...Dus ook allerlei toestanden, en mijn ventje heeft ook geen papa meer...
Kop op hé meid,het zal ons wel lukken,laat je geluk daardoor niet kapot maken,en profiteer er samen van,het is jullie dag!!

Veel liefs,
karin.

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik11-6-2009 10:59:59

Hey Dagmar,
ik vind het jammer voor jou dat je naaste familie zo doet. Het getuigt van pure egoïsme volgens mij. Ik zou dat niet pikken en ze eens allm op hun plaats zetten (beleefd dan).
Het is JULLIE dag en jullie beslissen toch wel wat er moet gebeuren zeker!
Het probleem is vrees ik dat je moeder enz nog graag het traditionele zien maar in deze tijden hoeft dat toch niet.
Trek het je niet aan, maak je standpunt duidelijk en leef naar je dag toe, je trouwt maar 1 keer, laat het toch niet verpesten want je gaat er anders spijt van hebben. Als ze echt om jullie geven dan zien ze dat wel in en anders trek je niets aan van dat kinderachtig gedrag zou ik zeggen.
Ik hoop dat je een fantastische dag beleefd en denk alleen maar aan het goede en vergeet de miserie.
Groetjes.

Tamara
27-11-2009
 Meld misbruik11-6-2009 12:44:29

Lieve Dagmar,
trek je er niks van aan en doe het zoals je zelf wilt met je mannetje!
Het is jullie dag en wie niet komen wil komt lekker niet,is moeilijk maar laat het je mooie dag niet verprutsen.
Ik hoop dat het goed komt en dat je de mooiste dag ven je leven krijgt!
Groetjes Tamara uit Nederland

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik12-6-2009 8:07:42

Hoi,

Jammer dat dit inderdaad zo moet lopen. Het is toch meer dan logisch dat je jullie kinderen boven de nichtjes/neefjes verkiest?! Zij zouden dat ook doen. Ik zou er met haar eens over praten, zodat je de dat zelf niet meer met een wrang gevoel moet lopen!

Succes meid!

Rebecca
27/06/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...