Terug naar overzicht
Hé lieve Dagmar...Meisje,ook ik ken dat probleem,mijn toekomstige heeft nog 2 broers,en er is er maar één die wil komen,want de 2 schoonzussen komen niet overeen...Dus ook allerlei toestanden, en mijn ventje heeft ook geen papa meer...Kop op hé meid,het zal ons wel lukken,laat je geluk daardoor niet kapot maken,en profiteer er samen van,het is jullie dag!!Veel liefs,karin.
Hey Dagmar,ik vind het jammer voor jou dat je naaste familie zo doet. Het getuigt van pure egoïsme volgens mij. Ik zou dat niet pikken en ze eens allm op hun plaats zetten (beleefd dan). Het is JULLIE dag en jullie beslissen toch wel wat er moet gebeuren zeker!Het probleem is vrees ik dat je moeder enz nog graag het traditionele zien maar in deze tijden hoeft dat toch niet.Trek het je niet aan, maak je standpunt duidelijk en leef naar je dag toe, je trouwt maar 1 keer, laat het toch niet verpesten want je gaat er anders spijt van hebben. Als ze echt om jullie geven dan zien ze dat wel in en anders trek je niets aan van dat kinderachtig gedrag zou ik zeggen.Ik hoop dat je een fantastische dag beleefd en denk alleen maar aan het goede en vergeet de miserie. Groetjes.
Lieve Dagmar,trek je er niks van aan en doe het zoals je zelf wilt met je mannetje!Het is jullie dag en wie niet komen wil komt lekker niet,is moeilijk maar laat het je mooie dag niet verprutsen.Ik hoop dat het goed komt en dat je de mooiste dag ven je leven krijgt!Groetjes Tamara uit Nederland
Hoi,Jammer dat dit inderdaad zo moet lopen. Het is toch meer dan logisch dat je jullie kinderen boven de nichtjes/neefjes verkiest?! Zij zouden dat ook doen. Ik zou er met haar eens over praten, zodat je de dat zelf niet meer met een wrang gevoel moet lopen!Succes meid!Rebecca27/06/09