Terug naar overzicht
Hey meid,wij hebben originele trouwringen gevonden bij een goudsmid die ze geheel naar jouw wensen zelf ontwerpt: zo kun je bv kleur, aantal steentjes, diamantjes kiezen, dikte, achtergrond... Ik denk dat je dan wel iets unieks vind naar jouw smaak en budget. Je kan eens kijken naar de goudsmeden in jouw buurt in de gouden gids.Veel plezier in je zoektocht!Groetjes.
die van ons komen van antwerpen, van bij de joden, heel veel keuze en heel goedkoop !
Hallo KarinGa even kijken naar volgende website:www.fededioro.be Vind ik persoonlijk heel mooi en betaalbaar.Groetjes
Die van ons komen van "de jood" in Schulen (Halen bij Diest). Weet zijn naam niet meer. Rare winkel, maar betaalbaar voor goede kwaliteit!Valerie04/07/09
wij gaan ook kijken bij de jood in schulen. we zijn er al een keer geweeszt, ziet er allemaal een beetje raar uit, maar je kan zelf kiezen hoe je wil dat je trouwringen eruit zien dus. en prijs valt ook mee.
Wij hebben onze ringen besteld bij Fede di oro. Qua prijs zijn zij echt de goedkoopste volgens mij, wij betalen nu 730 euro voor de twee ringen, eentje voor mijn vriend in geel goud, eentje voor mij in wit goud en met 9 diamantjes erin. Bij de meeste andere juweliers betaal je zoveel voor 1 ring.Bij Fede di oro kan je ook volledig kiezen wat je wil, wij hadden een model met streepjes dat we mooi vonden, maar hebben de kleur aangepast en ik wou graag steentjes in de mijne.Kijk maar eens op hun website: www.fededioro.be Daar vind je al verschillende ringen op terug, met prijs...Groetjes,Inge
Hallo,Onze ringen zijn van Aurodesign, kijk maar eens op hun site www.aurodesign.be Wij zijn van vlaams brabant en hebben bij onze juwelier besteld, levertijd ongeveer 10 dagen, je hebt er voor ieders budget. GroetjesDeborah
Hallo,Die van ons komen van www.fededioro.be !Super vriendelijk en alles is mogelijk voor een degelijke prijs!Gwen14/05/2010
Hallo,die trouwringen zijn nogal een gat in het budget hé. Wij hadden onze droomringen gezien maar natuurlijk een groot deel boven onze vooropgestelde prijs.We zijn dan ook eens gaan zien in Antwerpen bij de Joden. Daar hebben we onze zelfde ringen kunnen kopen voor 500 euro goedkoper. Is Antwerpen te ver kun je er ineens een daguitstap van maken. Hebben wij ook gedaan. Veel succes.P.S. Vergeet niet af te bieden.
hallo,niet verschieten he maar onze trouwringen kosten 102 euro voor de twee... we hebben wel geen gouden genomen omdat mijn vriend dit toch nooit gaat aandoen, of af en toe eens op een feest en bij mij is het ook afhankelijk welk werk ik moet doen op het werk. wij hebben twee vriendschapsringen in het zilver genomen (omdat die nog aan te passen zijn later, stalen gaat dat niet) en die mensen van de juwelier hebben daar dan onze namen in gegraveerd. Ook hebben ze vaak speciale acties bij trouwers. vb 10 procent korting en dan 5% korting bij contante betaling. Ik wil maar zeggen het moet niet altijd een duur merk zijn om mooi te zijn, . Je ziet bij ons niet dat het niet een duur merk is en we zijn alletwee heel gelukkig met onze keuze. groetjes an en veel succes met je zoektocht