Terug naar overzicht
Ik heb gewoon een printerpapierdoos genomen, maar dat is mss niet het formaat dat je zoekt?Valerie04/07/09
Wij dachten eerst een verhuisdoos te nemen die we hebben gekocht in de ava. Is met een deksel. We gaan uiteindelijk beroep doen op een verhuurcenter van versieringen enz die van die schatkisten verhuurd en die dan zo openzetten op den trouw. Groetjes, Laura
Laura,Waar heb je die schatkist precies gehuurd?
Hi Daisy,ik wil echt geen spelbreker zijn maar wees voorzichtig met 'dozen' ; er zijn nu eenmaal overal gelegenheidsdieven, jammer genoeg ! Wij hebben kennissen die hun doos op hun huwelijksfeest LEEG terugvonden om 5 u 's morgens !! De doos zelf had de dief dus laten staan maar niet één envelopje had hij laten liggen... Een enveloppendoos open laten staan, zou ik eerlijk gezegd niet durven (de gelegenheid maakt de dief, zegt het spreekwoord).Groetjes
Ook niet slim om die doos een hele nacht te laten staan... Als iedereen binnen is (en dus ook iedereen zijn envelop heeft afgegeven), wordt de doos weggeborgen door de zaaleigenaar.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
wij zouden er wel een paar grote linten rond doen dat het niet zomaar kan worden geopendwij zijn ook van plan als iedereen er is om deze inderdaad weg te zetten waar niemand het kan ziengroetjes Daisy
ik heb die gevonden bij casagroetjes,ilse
Hallo,Ik maak men doos gewoon zelf,met papier en bloempjes en stikkers kan je heel wat doen hoor en het wordt dan ook men eigen creatie.Nu nog hopen dat het lukt he ;)Groetjes, Cathy
Hallo dames,ik heb nog een enveloppedoos staan die ik voor een klein prijsje wel wil wegdoen.Ze is speciaal voor ons gemaakt uit hout.Het is een huisje, waarvan de schoorsteen openklapt (en daaronder kan je dan een slot hangen, om dieven geen kans te geven).Als iemand interesse heeft, stuur maar een mailtje voor een foto!