Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

the wedding planner

11-6-2009 13:25:55
Hey,
heeft iemand recente ervaringen met Joris van The Wedding Planner? Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester en vervoer...
Els

Els
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 413

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik11-6-2009 13:28:23

Hey Els ,

Ik weet niet van waar je bent maar wij hebben Ceremoniemeester Erwin en zijn ceremoniewagens.
Kijk eens op www.ceremoniewagens-erwin.be
Hij is van Tielt -Winge.
Echt een heel ervaren meneer die Erwin!

Groetjes Dorien
09|07|10

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik11-6-2009 15:18:04

Hoi,

Wij hebben ook Joris voor onze trouw.
Hebben tot nu toe enkel eerste gesprek gehad en toen direct vastgelegd.
Moeten nu ergens binnenkort nog eensafspreken want zitten op 3 maanden voor onze trouw ;-)

Onze eerste indruk was positief, het is een vlotte en joviale man, niet opdringerig, maar stelt buiten zijn diensten ook alternatieven voor, zoals bvb een bloemist ed waarmee hij samenwerkt.
Je bent niet verplicht om bij die mensen te gaan, maar hij stelt ze gewoon voor en dan doe je er zelf maar je ding mee.
Zijn busje sprak ons geweldig aan en dan "klikte" het contact dus hebben wij aar beslist.

Bel er eens naar en maak een afspraak, als hij jullie niet ligt geen probleem, het eerste gesprek is vrijblijvend !

Groetjes

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik15-6-2009 13:22:13

Wij zijn in onze zoektocht naar een ceremoniemeester ook bij Joris langs geweest, maar in tegenstelling tot Sofie klikte het helemaal niet. We vonden hem beiden nogal arrogant, en zijn tips kon ik niet echt appreciëren omdat hij helemaal niet naar ons wou luisteren. Wij wouden op 2 dagen trouwen, zijn reactie "je kan dat doen, maar als ik mijn gedacht gezegd heb, verander je wel van mening". Wij wilden geen videograaf, jipla zelfde reactie.... We vonden dat nogal respectloos naar ons toe. Joris is heel goed voor koppels die niet weten hoe eraan te beginnen en / of alles uit handen willen geven. Maar niet voor mensen met een heel sterke mening zoals wij, dat is toch het gevoel dat wij overhielden aan ons eerste (en ook laatste ;-)) gesprek met hem.

Wij hadden ook geen vervoer nodig, omdat we dat al geregeld hadden, en misschien dat hij daarom ook zo bot deed, omdat hij toch wist dat we waarschijnlijk geen klant zouden worden.

Wat het ook wezen mag, het was echt lomp en geen goede reclame ;-)

Groetjes
Karolien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...