Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatieve viering

  11-6-2009 13:51:21
Hallo allemaal,
Wij gaan niet voor de kerk trouwen maar zouden wel graag een ceremonie houden. Hebben jullie soms voorbeelden hoe het er juist kan uitzien (sturen naar kimverbeeck@gmail.com)? We zitten nog in beginfase van alle organisatie dus ideeen zijn zeer welkom.
Groetjes
Kim

Kim
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1009


Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik11-6-2009 15:19:24

Wij trouwen op 4 september en zijn al bezig met onze alternatieve viering. wij hebben gekozen om te werken met het UVV. zij helpen je om je viering mooi in elkaar te steken.
de eerste kennismaking krijg je een vragenlijst mee, een die je ieder apart moet invullen en een die je samen moet invullen. de vragen gaan over je relatie, over je partner, ... het tweede gesprek worden de vragen besproken, ook apart. hierna kan de consulente aan de slag. zij gaat jullie verhaal doorheen de viering aan elkaar praten. ook wordt gevraagd om vrienden en familie aan te sporen om iets voor te lezen of te komen vertellen.
hoe alles precies gaat lopen, weten we ook nog niet, maar ik denk dat het wel heel mooi en persoonlijk gaat worden. tot nu toe kan ik het je alleen maar aanraden, omdat het echt een viering wordt op jullie maat, naar jullie wensen.
veel succes ermee!



Johan

 Meld misbruik16-6-2009 16:48:24

misschien kan de "goede herder" instaan voor een alternatieve viering!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...