TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
3-10-2009
|
11-6-2009 14:45:33
Hey Melissa
Ik zit zowat in dezelfde situatie als jou. Ik ben ook Management Assistant en heb een 30tal mensen boven mij en nog 4 collega assistentes.
Ik werk hier tegen mijn trouw 1 jaar.
Ik heb momenteel de keuze gemaakt om mijn dichte collega's (die 4 assistentes) uit te nodigen voor het avondfeest omdat ik dag in dag uit met hen samenwerk en het zijn echt fijne mensen!
Voor de receptie kan ik echt niet iedereen uitnodigen en het probleem is dat als je één iemand uit je departement uitnodigt, je je verplicht voelt om iedereen uit te nodigen. In mijn geval ga ik dus mijn 2 marketeers (met wie ik veel samenwerk) uitnodigen met partner en dan mijn 4 grote bazen (ik kon onderscheid maken tussen bazen waar ik mee samenwerk en bazen waar ik niet altijd mee samenwerk)...
Er zullen zo'n 10 collega's dus naar receptie komen met partner en 4 collega's naar het feest met partner.
Ik zou toch altijd met partner uitnodigen, da's fijner voor hun.
Ps: Werk je bij Secretary Plus - Direct Team? Je uitleg leek erop ;)
Groetjes! Katrien
|
|
Melissa
8-5-2010
|
11-6-2009 14:47:11
Hoi Melissa,
Je kan ze misschien alleen uitnodigen voor de receptie? En als je een paar hele leuke collega's hebt, kan je die wel nog uitnodigen voor het avondfeest... Anders wordt het wel een dure zaak denk ik.
De partners dat moet je zelf weten, wij doen dit wel... Maar hebben natuurlijk niet zoveel collega's als u :)
Groetjes!
Melissa
|
|
Laura
11-7-2009
|
11-6-2009 14:50:01
Mijn vriend is leerkracht en heeft een lijst opgehangen voor wie naar de receptie wil komen. Er staan er voorlopig 8 mensen op. Dus mss een manier om iedereen uit te nodigen maar toch niet zo direct.
enkele collega's waarmee hij goed kan opschieten en de directrice mogen op het avondfeest komen.
Groetjes, Laura
|
|
Melissa
19-9-2009
|
11-6-2009 15:13:15
Bedankt voor jullie reacties!
Nee, ik werk niet voor Secretary Plus Direct Team.
Geven jullie die uitnodigingen dan op het werk af of sturen jullie ze ook op naar hun thuisadres?
Melissa
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-6-2009 18:50:37
Ik ben ook leerkracht en ik nodig mijn directie en dichtste collega's (met partner) uit op het dansfeest. Mijn andere collega's en partner zijn uitgenodigd op de receptie. Ik heb hen persoonlijk een kaartje gegeven (zelfgemaakt) en een lijst opgehangen waarop ze kunnen noteren met hoeveel personen ze komen (en heb ik ook meteen een overzichtje). Ik dacht aanvankelijk ook van 'amaai, dat zullen veel mensen zijn', maar bijna iedereen staat erop en ik kom in totaal aan +/- 20 personen (hierin zijn de partners al meegerekend). Ik vind dat nog zéér goed meevallen! Wij trouwen dan ook in de verlofperiode...
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Sofie
|
11-6-2009 19:02:22
Hey Melissa
Is inderdaad niet gemakkelijk hé met collega's: sommige zijn echte vrienden en anderen kan je met moeite uitstaan :-)
Ik doe het zo - vrienden-collega's ongeveer 6 man + partners komen naar het avondfeest (ik ben ook al naar 2 van hun huwelijken geweest), mijn baas ook want dat is de gewoonte bij ons en bovendien kom ik er goed mee overeen - mijn rechtstreekse collega's die niet echt vrienden zijn komen naar het dessertenbuffet: dat zijn er maar 3 + partners - de rest, nog ongeveer 15 + partners vraag ik op de receptie
Je kunt nooit voor iedereen goed doen dus doe gewoon wat jij voelt, het is tenslotte jouw feest! x
|
|
kim
10-7-2009
|
11-6-2009 20:11:47
Ik heb daar ook eens diep over na gedacht want ik werrk op een school en we zijn met 99 leerkrachten alleen al. Omdat ik bovendien ook nog niet weet wat september zal brengen heb ik beslist niet iedereen uit te nodigen. Ik heb individueel een briefje gegeven aan degene die ik er echt bij wil (zonder partner) en voor de rest heb ik een papier aan de advalvas gehangen met de gegevens voor de gemeente.
Bij ons op school is daar eigenlijk helemaal geen slechte commentaar op gekomen. Uiteindelijk is het jouw feest en jouw geld.
groetjes, Kim (10/07/2009)
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
12-6-2009 9:00:02
Ik heb enorm veel collega's dus ik kan ze onmogelijk allemaal uitnodigen, ik vraag enkel diegene met wie ik een goed contact heb, regelmatig samenwerk en diegene die ons ook gevraagd hebben voor hun huwelijksfeest. Als ik ze uitnodig doe ik dit wel met partner aangezien ik de meeste partners van de bevriende collega's ook ken. Maar dit is volledig je eigen keuze, niemand kan je hierbij helpen en als je ze niet vraagt moet je je daar ook niet schuldig over voelen, het is jouw feest en je vraagt wie je wil vind ik!
|
|
caroline
|
12-6-2009 11:13:33
Ik werk ook in een school en kan dus onmogelijk iedereen uitnodigen. Ik heb aan de directie en de beste vrienden tussen de collega's persoonlijk een uitnodiging geven en die mogen of naar de receptie of naar het avondfeest komen. Voor de rest heb ik in de leraarskamer een gewone uitnodiging gehangen met de gegevens van de misviering. Zo kan iedereen die wil naar de mis komen. En na het huwelijk trakteer ik in de leraarskamer voor alle collega's met taart en koekjes enzo en zet ik er een foto/bedankingskaartje bij.
Ik denk dat je collega's wel begrijpen dat je niet iedereen kan uitnodigen hoor!
|
|
Katrien
15-5-2010
|
12-6-2009 11:26:13
hallo, Ik vind dit ook een moeilijke. je hebt collega's die echt vrienden zijn, maar ook anderen waarmee je regelmatig samenwerkt en eigenlijk geen band mee hebt. Bij ons zit het dan nog een tikje ingewikkelder dat wij geen onderscheid maken in uitnodigen; geen mensen enkel voor receptie of avondfeest, het is alles of niets. ik heb besloten om enkel de mensen uit te nodigen waarmee ik echt heel goed overeen kom en daarom dus niet altijd diegenen waarmee ik elke dag samenwerk. Ik vind niet dat je als collega dit kan verwachten. Ook van mijn bazen nodig ik niemand uit. niet omdat dat geen aangename mensen zijn, maar omdat ik deze mensen niet echt in mijn privé sfeer wil. Ik heb echt wel een duidelijk onderscheid in mensen die goede collega's zijn en mensen die net dat tikkeltje meer zijn. Ik denk dat het ervan af hangt aan hoeveel ik kom, of ik de partners uitnodig. ik was dit eigenlijk eerst niet van plan omdat we elkaar allemaal goed kennen en overeenkomen, maar mijn schoonmoeder vond het precies not done om de partners niet mee uit te nodigen. Dus daar moet ik nog wel over denken. Volg gewoon je gevoel. Met wie zou je het willen delen, en voor wie zal je gewoon een stukje taart meenemen? uiteindelijk is het toch een dure bedoeling, dus te veel collega's is voor mij totaal overbodig. Succes ermee!
15/05/2010
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
12-6-2009 14:30:30
Hoi,
Wij hangen ook blad uit. Bij mijn verloofde gaat het ook om meer dan 60 mensen. Hij laat uitnodiging rondgaan met het blad. Maar uiteindelijk is iedereen wel zo 'slim' om niet allemaal erop in te gaan en af te komen. Hij doet dit uit verplichting, maar niemand komt daar op af. Dichte collega's (een tiental) op avondfeest en directie ook. Bij mij zijn mijn, zelf dichte, collega's gevraagd op receptie. 20 in totaal, en er komen er ongeveer 10 af met partner.
Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Sylvie
16-10-2009
|
17-6-2009 10:00:33
Ik denk er nog niet aan mijn bazen te vragen; ik denk wel dat ze het verwachten omdat andere collega's dit wel gedaan hebben maar dat zal voor hen dan toch tegenslagen. Eigenlijk heb ik maar 2 collega's die er ik graag bij zou willen hebben maar één daarvan heeft een (nog niet door hemzelf erkend) drankprobleem. Ik vraag hem dus niet omdat ik de kat niet bij de melk wil zetten en zo scènes wil vermijden. De andere heb ik apart genomen, gezegd dat ik hem er wel bij wil maar dat ik de keuze volledig aan hem laat gezien ik hem ook niet in een lastig parket wil brengen ten opzichte van m'n bazen en die andere collega. Hij heeft daarop geantwoord dat hij de uitnodiging zeker waardeert maar om de goede vrede te bewaren niet zal afkomen. Het interesseert me niet wat de rest denkt over het feit dat ze niet gevraagd zijn... (valt het heel erg op dat ik op zoek ben naar een andere job omdat ik op mijn huidige niet graag zit?) :)
|
|
Heidi
10-7-2010
|
17-6-2009 20:50:53
Hallo,
Wij kiezen er voor om na de misviering aan de kerk een drankje aan te bieden aan de mensen die naar de misviering gekomen zijn. Ik ben dus van plan om een algemene mail te sturen naar mijn collega's met een uitnodiging hiervoor. In de feestzaal geven we geen aparte receptie, iedereen die komt komt direct voor het avondfeest. Hierop nodig ik 4 collega's uit met partner (t zijn ook al vrienden geworden).
Veel succes.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|